تصویر
اولین سامانه هوشمند  «بازار محور» در حوزه گردشگری کشور در استان البرز رونمایی شد
28 بهمن 1402 - 9:34
شناسه : 754109
2
اولین پلتفرم بازارمحور گردشگری کشور با عنوان «مارُک» در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در غرفه استان البرز رونمایی شد.

اولین پلتفرم بازارمحور گردشگری کشور با عنوان «مارُک» در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در غرفه استان البرز رونمایی شد.

در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران، اولین سامانه هوشمند بازار محور در حوزه گردشگری با حضور مدیرعامل شرکت مادر تخصصی ایرانگردی و جهانگردی، مدیر کل و معاون گردشگری اداره کل میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز رونمایی شد.
رئیس هیئت مدیره شرکت گردشگری «ماجرهای شیرین سفر‌های ما» به عنوان عرضه کننده این پلتفرم، اظهار کرد: این پلتفرم برای اولین بار در کشور طراحی شده و اولین پلتفرم «بازار محور» در حوزه گردشگری ایران است.
احسان ترکمن افزود: همه شرکت‌ها و دفاتر خدمات گردشگری، راهنمایان گردشگری، برگزار کنندگان تورهای مسافرتی حتی اقامتگاه‌های گردشگری و هتل‌ها می‌توانند در پروفایل شخصی خود از طریق این پلتفرم از مجموعه خود کلیپ‌های تبلیغاتی و عکس تهیه کرده و فروش خود را انجام دهند.

او در ادامه افزود: تاکنون در ایران مجموعه‌ای نداشتیم که به طور کامل در حوزه گردشگری در خصوص اقامتگاه از مجموعه خود عکس و ویدیو را آپلود کرده و در کنار آن فروش خود را نیز انجام دهند.

ترکمن با بیان اینکه در این پلتفرم فعالان گردشگری برنامه اختصاصی خود را تعریف و معرفی می کنند، افزود: شرکت ما برای اولین بار در نمایشگاه بین‌المللی شرکت می‌کند و در این نمایشگاه به دنبال این هستیم که پلتفرم خود را برای عموم و گردشگران معرفی کنیم.
رئیس هیئت مدیره شرکت خدمات مسافرتی «ماجراهای شیرین سفر ما» عنوان کرد: برگزار کنندگان و خانواده صنعت گردشگری بدانند که همگی یک خانواده و به دنبال این هستیم که با حمایت و تعامل، مشکلات پیش رو رفع و با پشتیبانی مدوام مرتفع شود.
ترکمن با اشاره به اینکه صنعت گردشگری نیاز به حمایت مسئولان دارد، اضافه کرد: معتقد هستیم صنعت گردشگری زنده است و برای اینکه کسانی که در این حوزه فعالیت می‌کنند دلسرد نشوند نیاز به حمایت دارند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.