تصویر
اولین قرارگاه تبیین استان البرز تشکیل شد
25 آبان 1401 - 13:44
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از تشکیل اولین قرارگاه تبیین به دستور نماینده عالی دولت در استان با حضور تشکل های انقلابی خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و استانداری البرز از تشکیل اولین قرارگاه تبیین به دستور نماینده عالی دولت در استان با حضور تشکل های انقلابی خبر داد.

مرتضی ولی پوریبا بیان این مطلب در اولین نشست «قرارگاه تبیین» استان که با حضور نیروهای توانمند و دغدغه مند این حوزه به دبیری شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: پس از دستور استاندار البرز بر تشکیل جلسه ی «قرارگاه تبیین » استان این نشست با حضور گروه ها و تشکل های انقلابی برگزار شد.
وی بیان داشت: حضور نخبگان استانی و اهالی رسانه، پژوهشگران، فعالین اجتماعی، و سیاسی در کنار یکدیگر با هم افزایی و تدبیر امور موجب گشایش بسیاری از گره ها خواهد شد.
درنشست قرارگاه تبیین استان البرز حاضران دراین نشست پس از آسیب شناسی و تبیین شرایط موجود، به ارایه راهکارهای عملیاتی در فضای حقیقی و مجازی صحه گذاشتند و به طرح ریزی فعالیت ها پرداختند.
رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان البرز نیز به تعریف عملیات در ۲ میدان حقیقی و مجازی پرداخت و برای هریک راهکار اجرایی ارایه کرد.
پس از مشخص شدن راهکارهای عملیاتی، مقرر شد هر کدام از اعضای حاضر، بخشی از عملیات را به عهده گرفته و مقرر شد تا به سرانجام برسانند.
نشست های قرارگاه تبیین استان البرز بصورت تخصصی و عمومی ادامه خواهد داشت.
منبع ایرنا برچسب ها: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از تشکیل اولین قرارگاه تبیین به دستور نماینده عالی دولت در استان با حضور تشکل های انقلابی خبر داد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز از تشکیل اولین قرارگاه تبیین به دستور نماینده عالی دولت د

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.