تصویر
اولین مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک شهر نظرآباد به بهره برداری رسید
04 شهریور 1402 - 9:50
0
اولین مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک شهر نظرآباد با حضور استاندار و معاونین در ساختمان شهرداری به بهره برداری رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

اولین مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک شهر با حضور استاندار و معاونین در ساختمان شهرداری به بهره برداری رسید.

معاون خدمات شهر شهرداری نظرآباد از بهره برداری اولین مرکز پایش تصویری و کنترل ترافیک شهر که با حضور استاندار و معاونین در ساختمان شهرداری به بهره برداری رسید خبر داد.

دودانگه در حاشیه مراسم افتتاح و بهره‌برداری این مرکز، تامین خدمات شهری در راستای رفاه حال شهروندان و ارتقای امنیت آنان را تعهد و مسئولیت کاری همه مسئولان در قبال مردم اعلام کرد و اظهارداشت: هوشمند‌سازی از جمله پیش نیازهای تأمین و توسعه امنیت پایدار به عنوان یکی از ضرورت‌های جامعه است.
معاون خدمات شهر شهرداری نظرآباد اذعان کرد: یکی از مزایای اجرای این طرح افزایش حساسیت امنیت در بین شهروندان، کاهش آمار بزهکاری، کنترل و نظارت بر ترافیک شهری، مدیریت هر چه بهتر بحران‌های احتمالی، کاهش هزینه‌های ناشی از سرقت تأسیسات شهری و ارتقای کیفی ارائه خدمات به شهروندان است.
دودانگه بیان کرد: طرح مرکز پایش تصویری شهر نظرآباد با اعتباری بالغ بر …/…/…/۲۳۵ میلیارد ریال شامل تجهیز اتاق مانیتورینگ،دکل دوربین، نصب ١٩ عدد دوربین های نظارتی و پلاک خوان و ۵ کیلومتر شبکه فیبر نوری در سطح شهر جانمایی و نصب شده است.
وی یادآور شد: طرح جامع نصب ایستگاههای پیشرفته کنترل ترافیک و نظارت تصویری در ۳۲ نقطه شهر نظرآباد با قابلیت حداقل ۱۹۲ دستگاه دوربین در انواع ثابت، متحرک و ثبت تخلف اجرایی می شود.

وی به فاز اول پروژه اشاره کرد و یادآور شد: اجرای ۱۴نقطه در هسته مرکزی شهر شامل : دوربینهای ثبت تخلف عبور از چراغ قرمز و دوربینهای نظارتی پایش تصویری و کنترل ترافیک در فاز اول طرح به بهره برداری رسید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.