اولین موزه خصوصی آشپزخانه صنعتی ایران در البرز ایجاد شد
09 مهر 1403 - 18:20
شناسه : 1438586
0

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از صدور مجوز و افتتاح اولین موزه خصوصی آشپزخانه صنعتی ایران در البرز خبر داد. به گزارش میراث‌آریا رحیم خاکی روز دوشنبه ۹ مهر ۱۴۰۳ اظهار کرد: اولین موزه آشپزخانه صنعتی در ایران به سیر تحول آشپزی از ابتدای زیست بشر تا کنون پرداخته و به صورت ویژه […]

مدیرکل میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز از صدور مجوز و افتتاح اولین موزه خصوصی آشپزخانه صنعتی ایران در البرز خبر داد.

به گزارش میراث‌آریا روز دوشنبه ۹ ۱۴۰۳ اظهار کرد: اولین موزه آشپزخانه صنعتی در ایران به سیر تحول آشپزی از ابتدای زیست بشر تا کنون پرداخته و به صورت ویژه به سیر آشپزخانه‌های صنعتی در دنیا می‌پردازد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز افزود: به گفته مدیر عامل گروه صنعتی گازسو مانند این موزه تا کنون در دنیا ایجاد نشده و می‌توان گفت اولین موزه آشپزخانه صنعتی دنیاست که طراحی محتوای آن با هوش مصنوعی انجام شده است

او افزود: این موزه در کارخانه تولید لوازم و تجهیزات آشپزخانه صنعتی گازسو، در محور قزوین قرار گرفته و آماده استقبال از بازدیدکنندگان و گردشگران علاقه‌مند به این حوزه است.

به گفته خاکی استان البرز کارخانجات صنعتی بسیاری دارد که برخی با سبقه و پیشینه تاریخی غنی می‌توانند اقدامی مشابه برای ایجاد موزه‌های صنعتی و جذب هر چه بیشتر گردشگران انجام دهند.

انتهای پیام/

دبیر مهدی نورعلی منبع

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.