تصویر
اولین نشست تخصصی ورزش و جوانان مجمع مشورتی نظام مسائل استان البرز در محل خانه ملت برگزار گردید.
17 بهمن 1402 - 18:42
3
طیب لطفی، دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان البرز ضمن تبیین رویکرد مجمع مشورتی نظام مسائل، گفت: مجمع مشورتی نظام مسائل کشور، ذیل نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی با هدف تعامل سازنده با بخش‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، اقتصادی، بهداشتی، اجتماعی، عمرانی و .
ارسال توسط :
پ
پ

طیب لطفی، دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل استان البرز ضمن تبیین رویکرد مجمع مشورتی نظام مسائل، گفت: مجمع مشورتی نظام مسائل کشور، ذیل نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی با هدف تعامل سازنده با بخش‌های مختلف ، آموزشی، ، بهداشتی، ، عمرانی و .
.
.
در تمامی اقصی نقاط کشور راه اندازی شده است.

لطفی در ادامه افزود: این مجمع در نظر دارد با سازماندهی اندیشمندان، فعالان و جوانان مستعد، در تمامی حوزه های و جوانان در قالب کارگروه‌های مختلف در سطح استان نسبت به احصاء مشکلات و زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های بالفعل و بالقوه استان و شهرستان بخشی از اهداف بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را عملی و محقق سازد.
در اولین نشست تخصصی ورزش و جوانان این مجمع، میثم اکبرپور، مسئول کارگروه ورزش و جوانان اذعان کرد: نقش آفرینی جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی ماموریت این مجمع مشورتی است که ذیل مجلس شورای اسلامی تشکیل شده است.

وی همچنین اضافه کرد: پیش زمینه تبدیل هر تهدیدی به فرصت، نیازمند شناخت دقیق و مناسب و بررسی ابعاد همه جانبه آن است.
به همین منظور در نظر داریم تا از ظرفیت جوانان فعال، علاقه مند، متخصص، مستعد، خوش فکر و با دغدغه در استان البرز در راستای اعتلای ورزش و جوانان استان استفاده نماییم؛ همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: «مطالبه‌ عمومی من از شما جوانان آن است که این راه مطالبه گری را با احساس مسئولیت بیشتر و همچون یک جهاد در پیش گیرید»در ادامه‌ی این نشست، در رابطه با تشکیل کارگروه‌های ورزشی و حوزه جوانان و کمیته‌های متناظر در شهرستان‌های ، ، ساوجبلاغ، ،، اشتهارد و طالقان و نیز بررسی مشکلات ورزش و جوانان استان گفت‌وگو و تبادل نظر صورت گرفت.
گفتنی است نمایندگانی از هیات‌های ووشو، بوکس، اتومبیلرانی و موتورسواری، شنا، شیرجه، واترپلو وصاحب‌نظران رشته‌های والیبال، کشتی و ورزش کارگری و جوانان دغدغه مند در این نشست حضور داشته و به بیان مسائل، مشکلات، انتقادات و پیشنهادات پرداختند.
در پایان مقرر شد تا راهکارها و طرح‌های پیشنهادی از سوی حاضرین، مورد بررسی قرار گرفته و با در نظر گرفتن اولویت، برای اجرای آن برنامه ریزی گردد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.