اولین نشست تخصصی کارشناسان امور زنان استان البرز در سال تحصیلی جدید برگزار شد
  • آبان ۴, ۱۴۰۲ ساعت: 16:40
  • شناسه : 681347
    8
    شاکر مسئول امورزنان آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری اولین نشست تخصصی کارشناسان امور زنان نواحی و مناطق آموزش و پرورش این استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.
    ارسال توسط :
    پ
    پ

    شاکر مسئول امورزنان آموزش و پرورش استان البرز از برگزاری اولین نشست تخصصی کارشناسان امور زنان نواحی و مناطق آموزش و پرورش این استان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

    شاکرمسئول امورزنان آموزش و پرورش استان ضمن تشکر از زحمات همکاران گفت:نقش زنان در عرصه آموزش وپرورش به عنوان معلمان،مربیان و راهنمایان نسل های آینده بسیار بی بدیل است.

    وی افزود: از این رو ایجاب می کند زمینه های لازم برای ارتقای سطح دانش،مهارت و تجربیات آنان متناسب با شرایط و مسئولیت های مختلفی که در آموزش و پرورش برعهده دارند و یا با آن مواجه هستند، ازاولویت ویژه ای برخوردار باشد تا بتوانند به نحو مطلوبی مسئولیت های خود را به انجام رسانند.
    شاکرادامه داد: از سوی دیگر نیمی از دانش آموزانی که درنظام آموزشی کشور به تحصیل اشتغال دارند، دخترهستند که می بایست آموزش و تربیت آنان مورد توجه قرارگیرد؛ زیرا نه تنها آموزش همگانی و تعلیمات فردی،نوعی حقوق انسانی تلقی می شود، بلکه یکی از مسئولیت های مدیریت جامعه این است که به این گروه از ساختار جمعیتی توجه ویژه ای مبذول نمایند.
    مسئول امور زنان آموزش و پرورش استان البرز در ادامه این نشست بر آسیب شناسی برنامه های اجرایی سال قبل و تدوین برنامه عملیاتی سال تحصیلی جدید مستند به سند تحول بنیادین و ماده ۳۳ قانون جوانی جمعیت و حمایت خانواده تاکید نمود.
    در ادامه حاضرین به ارائه نقطه نظرات خود در زمینه چالش های پیش رو و ارائه راهکارهای مناسب پرداختند.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر