تصویر
اولین نشست رابطین جوان ادارات شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد
30 خرداد 1402 - 9:16
شناسه : 570396
1
نخستین نشست رابطین جوان ادارات شهرستان ساوجبلاغ با حضور جناب آقای مطهرنژاد معاون محترم سیاسی، انتظامی و اجتماعی فرمانداری ، مهندس انعامی مشاور جوان فرماندار و تنی چند از رابطین جوان ادارات شهرستان برگزار گردید .


نخستین نشست رابطین جوان ادارات شهرستان ساوجبلاغ با حضور جناب آقای مطهرنژاد معاون محترم ، انتظامی و فرمانداری ، مهندس انعامی مشاور جوان فرماندار و تنی چند از رابطین جوان ادارات شهرستان برگزار گردید .

در ابتدای این نشست مهندس انعامی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام جواد (ع) و گرامیداشت هفته قوه قضاییه به تبیین تشکیل جلسات رابطین جوان ادارات پرداخت و لزوم تشکیل این جلسات را راهی برای افزایش تعامل بین دستگاهی به منظور اجرای ضوابط و مقررات حوزه جوانان دانست .
رابطین جوان دستگاه های اجرایی شهرستان با بهره گیری از ظرفیت های داخلی خود و معرفی آنها سبب ایجاد بستری مناسب برای اجرای منویات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت آیت الله دکتر رئیسی دانست و عنوان نمود امروز فضای ایده آلی برای دیده شدن و شناسایی جوانان نخبه ، انقلابی و دلسوز و پای کار نظام و انقلاب را شاهد هستیم که با برنامه ریزی عملیاتی مدون میتوانیم به تحقق بیش از پیش کلام مقام معظم رهبری تحت عنوان توقع ایشان از جوانان جامه عمل پوشاند.

در ادامه جناب آقای مطهرنژاد ضمن خرسندی از پایکار آمدن جوانان و تشکیل این قبیل جلسات خواستار عملیاتی شدن حوزه جوانان شهرستان در عرصه های گوناگون شد به نحوی که قابل ارزشیابی و در حد گزارش و برای رسانه نباشد .
ایشان با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد) نیروی جوانی را سرمنشا بسیاری از خیرات و برکات برای دانست و از جوانان شهرستان خواستند تا با هم افزایی و تعامل بیشتر نسبت به ارائه راه حل در حوزه های مختلف اقدامات لازم در چهارچوب قانون اساسی را ارائه نمایند.
در ادامه جناب آقای مطهر نژاد ضمن انتقاد از عدم معرفی رابط جوان برخی ادارات ، مجموعه های مدیریت شهری و.
.
خواستار معرفی این رابطین به مجموعه فرمانداری شدند.
با عنایت به مباحث مطرح شده مقرر گردید ادارات عضو نسبت به ارائه برنانه های خود ظرف مدت زمان ۷۲ ساعت در حوزه جوانان اقدام نمایند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.