تصویر
اولین نشست کمیته نمایشگاه بهاره در شهرستان ساوجبلاغ برگزار شد
25 دی 1402 - 9:45
3
بهنام میرزائیان با اشاره به تشکيل کمیته نمایشگاه بهاره گفت: همواره دغدغه اتاق اصناف نظارت بر کیفیت کالا و قیمت عرضه و آماده کردن بستر مناسب برای فروش آن میباشد به همین منظور و در راستای خدمات بهتر اولین جلسه کمیته نمایشگاه بهاره در اتاق اصناف تشکیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

بهنام میرزائیان با اشاره به تشکیل کمیته نمایشگاه بهاره گفت: همواره دغدغه اتاق اصناف نظارت بر کیفیت کالا و قیمت عرضه و آماده کردن بستر مناسب برای فروش آن میباشد به همین منظور و در راستای خدمات بهتر اولین جلسه کمیته نمایشگاه بهاره در اتاق اصناف تشکیل شد.

رئیس اتاق اصناف ساوجبلاغ بیان کرد: در این جلسه در مورد تاریخ، نحوه، محل و تعداد غرفه های عرضه کالا و استفاده از ظرفیت واحدهای تولیدی صنفی و واحدهای صنعتی موجود در ساوجبلاغ بحث و گفتگو شد.
دبیر کمیته نمایشگاه بهاره افزود: تدابیر امنیتی و جلوگیری از ترافیک و نحوه نظارت بر کالاهای عرضه شده در نمایشگاه بهاره از اولویت های این کمیته بود.
گفتنی است جلسه کمیته نمایشگاه بهاره با حضور بهنام میرزائیان به عنوان دبیر، علی منصوری رئیس اداره صمت به عنوان رئیس کمیته نمایشگاهی، اداره تعزیرات حکومتی، مسئول اصناف اداره صمت و مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف برگزار و شرح وظایف اعضاء بیان شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.