تصویر
اولین کنگره استانی بانوان تاثیر گذار برگزار می شود
02 اسفند 1401 - 17:27
1
مسئول بسیج جامعه زنان البرز از برگزاری اولین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» همایش با هدف معرفی و به نمایش گذاشتن پتانسیل و ظرفیت ویژه بانوان موفق و تأثیرگذار استانی در کرج خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول بسیج جامعه از برگزاری اولین کنگره استانی «بانوان تأثیرگذار» همایش با هدف معرفی و به نمایش گذاشتن پتانسیل و ظرفیت ویژه بانوان موفق و تأثیرگذار استانی در خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، نجمه چگینی، مسئول بسیج جامعه زنان البرز گفت:این همایش با هدف معرفی و به نمایش گذاشتن پتانسیل و ظرفیت ویژه بانوان موفق و تأثیرگذار استانی با حضور اساتید برجسته علمی و مسئولان ارشد در کرج برگزار می‌شود.
چگینی افزود: طرح مسائل بانوان فرهیخته استان، معرفی الگوی سوم زن مسلمان به تعبیر مقام معظم رهبری، جوانی جمعیت و خانواده مهمترین بخش‌های این همایش را تشکیل می‌دهد.
این مسئول تصریح کرد: بانوان نیمی از جمعیت کشور را تشکیل می‌دهند و مدیریت نیم دیگری از اعضای جامعه با نقش همسری و مادری نیز بر عهده زنان است، بنابراین نقش بی‌بدیلی در اجتماع بر عهده دارند.
وی گفت: دشمن در سال‌های اخیر برای به حاشیه بردن نقش زنان، نقشه‌های بسیاری کشید اما بانوان با دانش و آگاهی خط بطلان بر همه آن‌ها کشیدند.
چگینی ادامه داد: دانش، بصیرت و آگاهی سه رأس مثلثی که بانوان با مجهز شدن به آن هیچ‌گاه فریب حربه‌های رسانه‌ای دشمن را نخواهند خورد.
این مسئول افزود: دشمن در فتنه اخیر با دروغ مجازی می‌خواست صدای زن مسلمان ایرانی را به دنیا برساند اما بانوان با بصیرت خط خود را از فتنه گران جدا کردند.
وی بیان کرد: امروز ۲۵ درصد سکان مدیریت کشور بر عهده بانوان است و در تمامی عرصه‌ها حضور فعال و تأثیرگذاری دارند.
چگینی تأکید کرد: سبک زندگی یکی دیگر از موضوعاتی که دشمن بر روی آن برنامه‌ریزی کرده است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود زیرا فاصله گرفتن از سبک زندگی ایرانی_ اسلامی هدف غرب بوده و فرد را به نابودی می‌کشاند.
این مسئول در خاتمه خاطرنشان کرد: بانوان رسالت بسیار سنگینی در گام دوم انقلاب و به ویژه در سنگر و نهاد خانواده و جهاد تبیین بر عهده دارند که باید قدر این جایگاه را بدانند و با تلاش خود حربه‌های رسانه‌ای دشمن را خنثی کنند.
این همایش با همت دفتر امور بانوان استانداری البرز و با همکاری سایر نهاد‌ها و سازمان‌های حوزه زنان در استان، روز چهارشنبه سوم اسفندماه ساعت ۸ تا ۱۲ در تالار شهیدان نژاد فلاح برگزار می‌شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.