تصویر
اولین یادواره استانی شهید سرلشگر ولی الله فلاحی در استان البرز برگزار می شود
16 آبان 1402 - 10:40
2
مهندس علی مهدوی نماینده عالی دولت در شهرستان طالقان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشتند: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی قهرمانان بی بدیلی هستند که نامشان جاودانه است ، آنان که با نثار خون خود از کیان اسلام و انقلاب دفاع نموده و ثمره این رشادت را می توان پیروزی و دستاوردهای ۴۴ ساله بیان کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مهندس علی مهدوی نماینده عالی دولت در ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشتند: شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی قهرمانان بی بدیلی هستند که نامشان جاودانه است ، آنان که با نثار خون خود از کیان اسلام و انقلاب دفاع نموده و ثمره این رشادت را می توان پیروزی و دستاوردهای ۴۴ ساله بیان کرد.

در ادامه شهید والامقام سرلشگر ولی الله فلاحی را چهره ای مذهبی ، ملی و قهرمان توصیف و بیان داشتند: یادواره این شهید گرانقدر در روز دوشنبه ۲۲ آبان ماه در تالار شهیدان نژاد فلاح شهر برگزاری می گردد.
وی ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدا از خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و مردم ولایتمدار شهرستان طالقان دعوت نموده تا با حضورخود در این مراسم تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای امام راحل (ره) داشته باشند.
شهید ولی‌الله فلاحی در سال ۱۳۱۰ در قریه کولج طالقان به دنیا آمد، ایشان در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ شمسی از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، به‌عنوان رئیس ستاد مشترک ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزیده و پس از عزل بنی‌صدر طی حکمی از سوی حضرت امام خمینی(ره)، به فرماندهی‌کل قوا منصوب و سرانجام درهفتم مهرماه ۱۳۶۰،‌ پس از عملیات غرورآفرین ثامن‌الائمه(ع)،‌ در حادثه سقوط هواپیمای سی‌ـ۱۳۰ به‌همراه چند تن از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.