پ
پ

اکرام ارباب رجوع نباید انتزاعی، ساختگی، ظاهری و مقطعی باشد بلکه تلاش شود تا در همه ارکان اداره نهادینه گردد.

دکتر لطفی در حاشیه طرح تکریم ارباب رجوع که در مورخه ۷ بهمن ۱۴۰۰ در دفتر شهرداری برگزار شد گفت : مکانیسم های لازم در ارائه خدمات مطلوب ومناسب و موثر به مردم تحت عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت ارباب رجوع در نظام اداری، دارای اهمیت ویژه ای است زیرا علت وجودی هر دستگاهی به نحوه ارائه خدماتی است که به افراد مختلف ارائه می دهد و از هدف های توسعه و تحول اداری، ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری می باشد.
وی با بیان این مطلب که : با توجه به اینکه کارکنان در سازمان‌ها و ادارات ارتباط مستقیم با ارباب‌رجوع و مشتری دارند در سیستم مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع نقش کارکنان ادارات بسیار موثر است گفت : مشتری‌مداری و افزایش رضایت ارباب‌ رجوع ضروری است همراه با مهارت‌های ارتباطی و ادب و احترام و نزاکت بوده و این مهم را ادارات در کارکنان خود نهادینه کنند و نحوه برخورد با ارباب‌رجوع ، راه اندازی و راهنمایی صحیح از سایر فاکتورهای موجود مهم تر است.
شهردار طالقان تاکید کرد: اکرام ارباب رجوع نباید انتزاعی، ساختگی، ظاهری و مقطعی باشد بلکه تلاش شود تا در همه ارکان اداره نهادینه گردد وی یکی از آفت‌های تکریم ارباب رجوع را مقطعی بودن و طرح شعارها و رفتارهایی است که دور از عقاید و باور مردم باشد که قطعا با گذشت مقطع خاص دوباره به بوته فراموشی سپرده می‌شود.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر