تصویر
اکومال تعیین تکلیف شد
26 اسفند 1400 - 9:31
1
محمدرضا آژیر شهردار فردیس از تحقق بخش عمده ای از تعهدات مجموعه بزرگ اکومال به شهرداری خبر داد .
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار از تحقق بخش عمده ای از تعهدات مجموعه بزرگ اکومال به شهرداری خبر داد .

آژیر با بیان این خبر افزود: طرح رسیدگی به پرونده های موعدیان بدهکار از برنامه های اولیه اینجانب در روزهای آغازین خدمتم به شهروندان عزیز فردیس بوده و همانطور که در ماه های نخستین وعده داده بودم ، وصول مطالبات به حق شهروندان و ارائه خدمات عادلانه در شهر ، بدهکار جز و کل نمی شناسد و همه مودیان از نظر شهرداری یکسان می باشند.
شهردارفردیس در خصوص پرونده مجموعه اکومال اظهار داشت : با پیگیری های صورت گرفته و استفاده از رهنمودهای عادلانه امام جمعه محترم شهرستان فردیس و مساعدت و همراهی اعضای محترم شورای شهر بخشی از بدهی مجموعه اکومال ، نقدا به حساب شهرداری واریز و بخشی دیگر قانونا برای سال آتی تقسیط و اوراق مالی تسلیم گردید.
وی با اشاره به اینکه پرداخت ۳۰ درصد از مطالبات آغاز انجام تعهدات مجموعه مذبور بوده ، اشاره کرد امیدواریم با توافقات صورت گرفته شاهد وصول کلیه مطالبات و پرداخت حقوق شهر توسط مالکان مجموعه اکومال باشیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.