تصویر
ایثارگران برای ثبت‌نام واحدهای مسکونی سیاهکلاهان به سامانه تمنا مراجعه کنند
30 آبان 1401 - 15:38
4
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در سیزدهمین نشست شورای معاونین بنیاد البرز گفت:ایثارگران واجدالشرایط برای ثبت‌نام در واحدهای مسکونی سیاهکلاهان می‌توانند به سامانه تمنا مراجعه کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در سیزدهمین نشست شورای معاونین بنیاد البرز گفت:ایثارگران واجدالشرایط برای ثبت‌نام در واحدهای مسکونی سیاهکلاهان می‌توانند به سامانه تمنا مراجعه کنند.

سیزدهمین نشست شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد/ایثارگران برای ثبت‌نام واحدهای مسکونی سیاهکلاهان به سامانه تمنا مراجعه کنند .
سلیمان رستمیان در سیزدهمین نشست شورای معاونین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز که با حضور اعضا در سالن جلسات اداره کل برگزار شد با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا و ایثارگران و تبریک هفته بسیج با اشاره به مشکلات ایثارگران در موضوع مسکن گفت: در سفر اخیر آقای قاضی‌زاده هاشمی معاون محترم رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به استان البرز اتفاقات خوبی افتاد که یکی از آنها کلنگ زنی پروژه مسکن ایثارگران در سیاهکلاهان است، پروژه‌ای که قطعاً می‌تواند بخشی از مشکلات ایثارگران در حوزه مسکن را برطرف کند.
ایثارگران برای ثبت‌نام در این پروژه باید در سامانه تنما ثبت‌نام کنند و بعد از پایش اطلاعات، عزیزانی که واجد شرایط هستند برای بهره‌مند شدن از خدمات مسکن در پروژه سیاهکلان اعلام می‌شوند.

آثار شهدا یکی از مهم‌ترین عوامل در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه بر لزوم احداث مکانی برای حفظ و نگهداری آثار شهدا تأکید و بیان کرد: آثار شهدا یکی از مهم‌ترین عوامل در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، نیاز امروز جامعه جوان آشنایی بیشتر با شهدا و ایثارگران و حماسه‌ها و ازخودگذشتگی‌های این عزیزان در هشت سال دفاع مقدس است، آثاری که از شهدا و ایثارگران وجود دارد می‌تواند عاملی باشد که با حفظ و نگهداری آنها می‌توان گامی مؤثر در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشت.
وی افزود: در همین راستا باید هر چه سریع‌تر مکانی برای حفظ و نگهداری این آثار در نظر گرفته شود که این خود می‌تواند پایگاهی باشد برای جهاد تبیین و معرفی شهدا و ایثارگران به نسل امروز و نسل‌های بعدی.
رستمیان در ادامه با اشاره به مشکلات ایثارگران گفت: انقلاب اسلامی ایران حاصل خون ۲۳۰ هزار جوانی است که در هشت سال دفاع مقدس از همه تعلقات دنیا دل بریدن و به ندای امام خمینی (ره) لبیک گفتند و تا آخرین لحظه عمرشان بر باورهای خود استوار باقی ماندند، امروز ما به‌عنوان خادم خانواده‌های این عزیزان نباید از هیچ تلاشی احساس خستگی کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  1. سلام عنوان میکنید ثبت نام مسکن جانبازان در سیاهکلان در سایت تمنا ثبت نام کنید من سایت ثبت نامی مشاهده نمیکنم سرکار گذاشتنه انگار

    پاسخ
  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.