تصویر
ایثارگری شهدا، برگرفته از اعتقاد راسخ و یقین آنان بوده است
15 آبان 1402 - 16:14
شناسه : 691992
3
فرمانده انتظامی استان، در ديدار با خانواده شهدای گران قدر "فرامرز رضائی" و " کامبیز سنچولی"، ايثارگري و جانفشاني هاي شهيدان گرانقدر را برگرفته از اعتقاد راسخ و يقين آنان دانست.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی استان، در دیدار با خانواده شهدای گران قدر "فرامرز رضائی" و " کامبیز سنچولی"، ایثارگری و جانفشانی های شهیدان گرانقدر را برگرفته از اعتقاد راسخ و یقین آنان دانست.

سردار "حمید هداوند" ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدای گران قدر "فرامرز رضائی" و " کامبیز سنچولی"گفت: اگر تامل آگاهانه و هوشمندانه ای نسبت به نوع ایثارگری ها و جانفشانی های رزمندگان و شهدای گرانقدر ایران اسلامی در عرصه های مختلف داشته باشیم، به خوبی در می یابیم که اتکای آنان به عقیده ای راسخ، موجب شد که هرگونه مشکل، مانع و یا دلبستگی به مادیات و تعلقات دنیوی سد راه پایداری و استقامت بی بدیل آنان نشود؛ به نحوی که در آنان یقین حاصل شده بود که راه ایثار و شهادت، همان راه سعادت و کمال در دنیا و آخرت است.
وی افزود: همین اعتقادات پاک باعث شد که شهدا، اهداف والای انسانی در دنیا و آخرت را برگزیده و به راحتی خود را از تمام دلبستگی های دنیوی رها سازند.
در بخش دیگری از سخنان خود ضمن با اهمیت برشمردن نقش خانواده های معظم شهدا و صبوری آنان در برابر مشکلات و مصائب، این امر را در شکل گیری دلاوری های شهدای گرانقدر بسیار اثر بخش و شایسته بالاترین تحسین ها برشمرد.
سردار هداوند در پایان با اشاره به لزوم تکریم خانواده های معظم شهداء از این خانواده شهید دلجویی و به مشکلات و دغدغه های آنان رسیدگی کرد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.