رئیس سازمان علم و فناوری البرز از ایجاد برای ۱۶۰۰ نفر در پارک علم و فناوری البرز خبر داد.

استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، مهدی عباسی رئیس سازمان علم و فناوری البرز ظهر امروز در نشست خبری چهارمین کنفرانس ملی انجمن علمی پارک های فناوری و سازمان های نوآوری ایران که در سالن جلسات پارک علم و فناوری برگزار شد ، با اشاره به اینکه در شش ماه گذشته بالغ بر ۱۳۰ شرکت هسته و شرکت فناور در این مجموعه مستقل هستند، اظهار داشت: این مرکز تا کنون ۱۶۰۰ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه ۶۰ شرکت دانش بنیان در این پارک مستقر هستند، افزود: در حال حاضر رتبه ۴ شرکت های دانش بنیان در کشور از آن استان البرز است.

عباسی با بیان اینکه با بیان اینکه در ۶ ماهه گذشته ارتقاع رتبه پارک علم و فناوری البرز در رتبه بندی وزارت علوم و تحقیقات و فناوری را کسب نموده ایم، گفت: استان البرز با ثبت ۷۰۰ محصول رتبه نخست را در کشور کسب نموده ایم.

رئیس سازمان علم و فناوری البرز با توجه به اینکه توسعه و تکمیل پروژه دبیرخانه مالکیت فکری از طریق کارگزاری های بخش خصوصی و حمایت ایده پردازان و مخترعین انجام شده است، عنوان کرد: در سال جاری ۱۶/۳ میلیارد تومان تسهیلات فنی به شرکت های دانش بنیان داده شده است، افزود: با تلاش های صورت گرفته در حوزه پراکندگی ساختارهای فناورانه در شرایط خوبی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی دبیرخانه دائمی زنجیره ارزش دارو پیرو حکم ارسالی وزارت عتف به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان انجام شده است، ادامه داد: برگزاری رویدادهای ملی و رونمایی از سامانه فکری را امسال پشت سر گذاشته ایم.

وی در بحث واگذاری اراضی به شرکت های فناور عنوان کرد : واحدهای فناوری و شرکت‌های فناور می توانند از ۲۵ سال تا ۹۹ سال با گرفتن زمین از این زمین‌ها استفاده و در آن مستقر شوند.

انتهای پیام/.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر