تصویر
ایجاد امنیت برای ورزشکاران، داوران ومربیان با بیمه اجتماعی
02 شهریور 1401 - 14:34
1
در نشست بشیری مدیر صندوق در استان و روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان چهارباغ راه های برخورداری ورزشکاران شهرستان چهارباغ از بیمه اجتماعی بررسی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در نشست بشیری مدیر صندوق در استان و روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان راه های برخورداری ورزشکاران شهرستان چهارباغ از بیمه بررسی شد.

در این نشست بشیری ضمن معرفی خدمات و مزایای صندوق گفت تأمین اجتماعی می تواند امنیت ورزشکاران، داوران ومربیان را در زمان بیماری، کارافتادگی، کهولت سن، فوت سرپرست خانوار فراهم کند.
وی گفت: صندوق میتواند ورزشکاران چهارباغ را که فاقد بیمه اجباری هستند و مشمول باشند را بیمه کند.
بشیری گفت: بخش عمده حق بیمه این افراد توسط دولت پرداخت می‌شود.
در ادامه روزبه رئیس اداره ورزش و جوانان چهارباغ که از قبل با خدمات و تعهدات صندوق آشنایی کامل داشت گفت: خدمات صندوق برای جامعه هدف صندوق از جمله ورزشکاران، داوران، مربیان، روستاییان و کشاورزانی که بیمه ندارند می تواند در تامین معیشتشان کمک کند.
روزبه افزود: سی و دو هیئت در شهرستان فعالیت دارد که می توانند با اطلاع رسانی افراد فاقد پوشش بیمه ای را شناسایی و راهنمایی کنند

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.