تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

ایجاد امکانات استقرار و تسهیل در حمل و نقل کارگران در شهرک های صنعتی استان، کلید خورد
23 شهریور 1401 - 8:32
3
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: نگاه ها باید تغییر کند و فرهنگ‌سازی در حوزه اشتغال از مدارس و دانشگاه ها باید مهارت آموزی در کنار تحصیل، عملیاتی و اجرایی شود.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: نگاه ها باید تغییر کند و فرهنگ‌سازی در حوزه اشتغال از مدارس و دانشگاه ها باید مهارت آموزی در کنار تحصیل، عملیاتی و اجرایی شود.

مجتبی عبداللهی در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که روز سه شنبه در محل اتاق بازرگانی استان برگزار شد، افزود: در این نشست در خصوص موضوع تامین نیروهای کارگری و متخصص مورد نیاز بخش خصوصی بحث و تبادل نظر شد.
وی ادامه داد: اکنون شهرک های صنعتی استان نیاز به نیروی متخصص و کارگری در حوزه های مختلف دارند.
عبداللهی گفت: تامین مسکن کارگری در قالب خوابگاه و محل اسکان خانواده های شاغل در شهرک های صنعتی در دستور کار قرار دارد.
وی افزود: برای این منظور زمین مناسب در شهرک های صنعتی جانمایی شده و ساخت آن بزودی توسط متولیان بخش خصوصی آغاز می شود.
استاندار البرز گفت: اکنون نرخ بیکاری استان به ۹ درصد رسیده ولی از سوی دیگر تمامی شهرک های صنعتی استان به نیروی کار در حوزه های مختلف نیاز دارند.

وی افزود: با اتخاذ تدابیر لازم در خصوص تامین مسکن و پیش بینی امکانات حمل و نقل مناسب برای تسهیل در تردد کارگران، گامی موثر در راستای تامین نیروی کار شهرک ها و کاهش نرخ بیکاری، بر می داریم.
عبداللهی گفت: متقاضیان اشتغال باید به این باور برسند که باید به مهارت و تخصص مجهز شوند تا بتوانند شغل مناسبی پیدا کنند.
وی افزود: اشتغال در امور ستادی و اداری برای تمامی متقاضیان کار، میسر نیست بلکه باید برای کسب درآمد بیشتر و دستیابی به شغل به سمت ظرفیت های فراوان و ارزشمند شهرک های صنعتی، بروند.
استاندار البرز گفت: نگاه ها باید تغییر کند و فرهنگ‌سازی در حوزه اشتغال از مدارس و دانشگاه ها باید مهارت آموزی در کنار تحصیل، عملیاتی و اجرایی شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.