تصویر
ایجاد بستر اشتغال یکی از راهکار‌های موثر در عدم بازگشت معتادان به اعتیاد است
10 تیر 1402 - 10:43
1
مسئول مجمع جهادگران استان البرز مهارت آموزی و ایجاد بستر اشتغال را دو عامل مهم در عدم بازگشت معتادان به اعتیاد برشمرد، گفت: رفع معضل اعتیاد نیازمند عزم جهادی و اهتمام در جهت ایجاد اشتغال برای معتادان است.
ارسال توسط :
پ
پ


مسئول مجمع جهادگران استان البرز مهارت آموزی و ایجاد بستر اشتغال را دو عامل مهم در عدم بازگشت معتادان به اعتیاد برشمرد، گفت: رفع معضل اعتیاد نیازمند عزم جهادی و اهتمام در جهت ایجاد اشتغال برای معتادان است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، محسن مُهری مسئول مجمع جهادگران استان البرز، در بازدید از کمپ ترک اعتیاد باغبان سبز ، اظهار داشت: مشکلات بسیاری از مددجویان دارای اعتیاد مشکلات روحی و ذهنی است و در کنار بازپروری جسم این بیماران بستری جهت بازپروری روحی و ذهنی آن‌ها نیز جهت یک تحول بزرگ و اتخاذ یک تصمیم سرنوشت ساز فراهم آید.
وی با تاکید بر ایجاد بستر اشتغال، مهارت افزایی و مراقب‌های بعد از خروج معتادان از کمپ، افزود: باید برنامه‌هایی پیش بینی شود، تا این افراد مجدداً به دام اعتیاد گرفتار نشوند.
مسئول مجمع جهادگران استان البرز خاطرنشان کرد: متاسفانه اعتیاد به انواع مواد مخدر امروزه به یکی از بزرگ‌ترین مشکلات جامعه تبدیل شده است.

گفتنی است، اعتیاد یک بیماری است و مانند تمام بیماری‌ها قابل درمان می‌باشد، همانطور که شما هیچگاه نمی‌گویید فردی که از سرطان رنج می‌برد، را باید به حال خود رها کرد، در خصوص اعتیاد نیز این موضوع صادق است.
یکی از بهترین راه‌های درمان اعتیاد مراجعه و بستری در کمپ‌های ترک اعتیاد است و در ادامه این دیدار، مدیر مرکز ترک اعتیاد باغبان سبز ماهدشت، نیز به ارائه گزارشی درباره این مرکز پرداخت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.