تصویر
ایجاد بوفه کتاب‌های بانو و کودک در شهر کرج
23 آبان 1401 - 9:10
1
مشاور بانوان فرماندار ویژه شهرستان کرج و مسئول کمیته امور بانوان و خانواده قرارگاه اجتماعی کرج با اشاره به انتخاب کرج بعنوان پایتخت کتاب گفت: با اختصاص بخشی از فضاهای فرهنگی شهر به بوفه کتاب های بانو و کودک «زیرساخت های پایتخت کتاب در شهر کرج» شکل می گیرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مشاور بانوان و مسئول کمیته امور بانوان و خانواده قرارگاه با اشاره به انتخاب کرج بعنوان پایتخت کتاب گفت: با اختصاص بخشی از فضاهای شهر به بوفه کتاب های بانو و کودک «زیرساخت های پایتخت کتاب در » شکل می گیرد.

سپیده غفاری، مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج، طی نشستی که صبح امروز پیرامون مسئله اهمیت عفاف و حجاب و خانواده در فرمانداری کرج برگزار شد، گفت: ایجاد بوفه کتاب‌های بانوان در شهر کرج یک نیاز فرهنگی اجتماعی است که با اختصاص بخشی از فضاهای پارک ها و مراکز هنری شهر می توان الگوهای آن را پیاده سازی کرد.
وی با اشاره به انتخاب کرج بعنوان پایتخت کتاب، افزود: ما زیر ساخت‌های بلااستفاده فرهنگی در شهر کرج کم نداریم که با بهره برداری بهینه از آنها با ترغیب سرمایه گذاران در این بخش پویایی فرهنگی ایجاد خواهد کرد.
مشاور امور بانوان و خانواده فرمانداری کرج ایجاد این مراکز را زیر ساخت اجرای طرح پایتخت کتاب در کرج دانست و اضافه کرد: پارک‌ها، سالن‌های تئاتر و سینماها در سطح شهر فضای مناسبی برای ایجاد بوفه کتاب‌ها بشمار می‌روند که سیاست گذاران نهادهای فرهنگی استان در این زمینه می‌توانند تصمیم سازی نمایند.
وی افزود: جای خالی این مراکز در مناطق کم برخوردار نیز احساس می‌شود که به موازات ایجاد زیر ساخت های شهری از خدمات فرهنگی این مناطق نیز نباید غافل شد.

منبع فارس برچسب ها: مشاور بانوان فرماندار ویژه شهرستان کرج و مسئول کمیته امور بانوان و خانواده قرارگاه اجتماعی کرج با اشاره به انتخاب کرج بعنوان پایتخت کتاب گفت: با اختصاص بخشی از فضاهای فرهنگی شهر به بوفه کتاب های بانو و کودک «زیرساخت های پایتخت کتاب در شهر کرج» شکل می

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.