ایجاد سوله ‎های ورزشی در محله های هدف البرز در دستور کار قرار گیرد
  • مهر ۱۲, ۱۴۰۳ ساعت: 20:19
  • شناسه : 1559797
    0

    کرج- استاندار البرز گفت: شهرداری ها برای ۶۷ محله هدف اعتبار ویژه ای را مشخص کرده و نسبت به اجرای پروژه های عمرانی به ورزشی اقدام کنند. به گزارش خبرگزاری مهر، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه اجتماعی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله و […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    - استاندار البرز گفت: شهرداری ها برای ۶۷ محله هدف اعتبار ویژه ای را مشخص کرده و نسبت به اجرای پروژه های عمرانی به اقدام کنند.

    به گزارش خبرگزاری ، مجتبی عبداللهی در جلسه قرارگاه استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان و تبریک عملیات غرورآفرین وعده صادق ۲ و گرامیداشت ، افزود: ضرورت دارد در محله‌های هدف این قرارگاه تدابیر ویژه جهت آموزش و اوقات فراغت بانوان اندیشیده شود.

    وی ادامه داد: برگزاری دوره‌های آموزشی، جشنواره‌ها و مسابقات و ورزشی می‌تواند تأثیر بسزایی در افزایش کیفیت زندگی و توانمندسازی بانوان در محله‌ها داشته باشد.

    عبداللهی گفت: شهرداری‌ها باید اعتبارات و بودجه‌های مربوط به محله‌های هدف قرارگاه را تعیین کرده و به تفکیک اعلام کنند تا روند اجرای پروژه‌ها براین اساس پیگیری شود.

    وی افزود: ایجاد سوله‌های ورزشی در ۶۷ محله هدف می‌تواند در دستور کار شهرداری‌ها قرار گیرد چراکه ظرف مدت کوتاهی به افزایش سرانه‌های ورزشی و اقدامی بزرگ در حوزه فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری‌های استان رقم خواهد خورد.

    استاندار البرز گفت: اعطای پروانه رایگان برای ساخت سالن‌های ورزشی، مجموعه‌های درمانگاهی و بیمارستانی در استان توسط شهرداری‌ها اطلاع رسانی شود.

    وی با بیان اینکه ایجاد تصفیه خانه‌های محلی در مناطق شهری استان در دستور کار قرار گیرد، افزود: همچنین ایجاد مخازن ذخیره آب در محله‌ها با هدف تاب آوری در شرایط بحران باید از سوی شهرداری‌ها در برنامه قرار گیرد.

    عبداللهی گفت: باید تمرکز ویژه ای بر روی محله‌های هدف قرارگاه داشته باشیم و در انتخاب مدیران محله‌ها بازنگری صورت گیرد و از نظر مردم نیز بهره گیری شود.

    وی افزود: مدیران محله‌ها باید نسبت به شناسایی افراد نیازمند در محله‌ها اقدام کنند و توجه دستگاه‌ها و نهادهای مسئول و ظرفیت بزرگ خیرین را به این امر مهم معطوف کنند.

    استاندار البرز با اشاره به ساماندهی کانال سیاه جوی در ، گفت: انتهای این کانال باید توسط جهاد استان ساماندهی شود.

    وی افزود: پروژه کمربندی ماهدشت که به نوعی پدافند غیرعامل در حوزه راه محسوب می‌شود باید تسریع و به صورت ویژه دنبال شود.

    در این نشست مدیر خانه محله‌های حسین آباد مهرشهر و شهرک پیام ماهدشت در خصوص نیازها، مطالبات و دغدغه‌های این محله‌ها گزارشی ارائه دادند و استاندار البرز دستور لازم در خصوص حل مشکلات را صادر کرد.

    همچنین مدیر خانه محله شهرک پیام طی گزارشی اعلام کرد: از ۳۸ موضوع و نیاز این محله ۲۸ مورد اجرایی شده و تحولات بزرگی در زمینه‌های مختلف ورزشی، درمانی، آموزشی، تفریحی و فرهنگی این شهرک رقم خورده که حاصل مصوبات این قرارگاه، بازدیدهای میدانی و توجه ویژه استاندار البرز و مدیرکل امور اجتماعی استانداری البرز و سایر مدیران و مسئولان مربوطه است.

    وی پروژه‌های باقی مانده را برای این شهرک حائز اهمیت دانست و از استاندار البرز درخواست کرد که برای تحقق آنها نیز تدابیر و دستور لازم را صادر کند.

    مهر

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر