تصویر
ایجاد ظرفیتی مناسب جهت ارتباط  نمایندگان جوان دستگاه ها و فرمانداری ها با مدیران کل استانی
05 تیر 1402 - 9:08
شناسه : 576420
2
پنجمین نشست مشاورین جوان ادارات کل و فرمانداری های تابعه استان البرز به میزبانی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.


پنجمین نشست مشاورین جوان ادارات کل و فرمانداری های تابعه استان البرز به میزبانی حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد.

آرمین رام برزینی مشاور جوان دکتر علیرضا عباسی در پنجمین نشست مشاورین جوان ادارات کل و فرمانداری های تابعه استان البرز گفت: به لطف خداوند متعال براساس وظایف ذاتی و تاکید مقام معظم رهبری و حمایت نماینده محترم جناب آقای دکتر علیرضا عباسی، پنجمین نشست مشاورین جوان ادارات کل و فرمانداری های تابعه استان البرز به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن جلسات این اداره برگزار شد.
مشاور امور جوانان دفتر دکتر علیرضا عباسی گفت: در این نشست مشاورین جوان مدیران کل ضمن استماع گزارش در خصوص مجموعه فعالیت های انجام شده توسط اداره کل آموزش و پرورش در سطح استان در راستای تبیین اقدامات، ظرفیت ها و گزارش خدمات را از سوی مدیر ارشد استانی میشنوند.
رام برزینی افزود: ایجاد ظرفیتی مناسب جهت ارتباط جوانان به ویژه نمایندگان جوان دستگاه ها و فرمانداری ها با مدیران کل استانی و اطلاع از خدمات و اقدامات ویژه این ادارات از برکات اینگونه نشست ها در راستای تبیین اقدامات و فعالیت های نظام در خدمت رسانی به مردم خواهد بود .
وی در پایان گفت: بنا داریم با عنایت به تاکیدات مقام معظم رهبری در راستای جهاد تبیین و جایگاه نظارتی دفتر نماینده مجلس جناب آقای دکتر علیرضا عباسی، بصورت ماهانه نشستی به میزبانی یکی از مدیران کل استانی و با حضور گروه مشاورین جوان استان برگزار گردد.
شایان ذکر است تاکنون گروه مشاورین جوان علاوه بر نشست با جناب آقای دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم شریف اشتهارد ،جلساتی را به میزبانی اداره کل کمیته امداد امام خمینی استان ،اداره کل ورزش و جوانان البرز و اداره کل کار تعاون و رفاه و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار نموده است.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.