تصویر
ایجاد نشاط و شادابی در دانشجویان ساکن خوابگاه با جلب مشارکت دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی و رفاهی
30 شهریور 1402 - 8:38
3
دکتر نظری معاون دانشجویی و فرهنگی البرز در جمع دبیران کمیته امور صنفی و رفاهی گفت : ایجاد نشاط و شادابی در دانشجویان ساکن خوابگاه با جلب مشارکت دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی و رفاهی یکی از اهداف مهم است.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر نظری معاون دانشجویی و البرز در جمع دبیران کمیته امور صنفی و رفاهی گفت : ایجاد نشاط و شادابی در دانشجویان ساکن خوابگاه با جلب مشارکت دانشجویان در فعالیتهای فرهنگی و رفاهی یکی از اهداف مهم است.

نشست مجمع دبیران کمیته های هماهنگی امور رفاهی و صنفی دانشجویان و دستیاران دانشکده های علوم پزشکی کشور در آستانه آغاز سال تحصیلی و به همت اداره کل امور دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر، مشاور و رئیس کل دفتر وزارت، رئیس صندوق رفاه دانشجویان در جمع دبیران کل کمیته های رفاهی و صنفی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ کشور در محل صندوق رفاه دانشجویان وزارت بهداشت برگزار شد.

دکتر مرتضی نظری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز به عنوان سخنران مدعو در نشست مجمع دبیران کمیته صنفی و رفاهی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور با بیان اهداف طرح زیست فرهنگی در خوابگاههای دانشجویی و نقش آن در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین دانشجویان به ایراد سخن پرداخته و اهداف و فعالیتهای این طرح را تبیین نمودند.
در ادامه نشست صمیمی، دبیران شورای صنفی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور با بیان دیدگاهها و نظرات خود مباحث فرهنگی، رفاهی و مسائل صنفی دانشجویان شاغل به تحصیل را طرح نموده و دکتر نظری به سئوالات دانشجویان درخصوص مباحث مطروحه پاسخ دادند.
گفتنی است دبیران کمیته صنفی و رفاهی دانشجویان دانشگاههای علوم پزشکی کشور به عنوان نمایندگان منتخب دانشجویان در این نشست دو روزه مباحث صنفی، رفاهی، آموزشی و فرهنگی دانشگاههای علوم پزشکی کشور را با حضور مسئولین مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهند داد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.