تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

ایران اسلامی بواسطه پشتیبانی مردم همواره قدرتمند و منسجم است
26 بهمن 1402 - 9:10
2
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: این کشور همواره بواسطه پشتیبانی مردم از قدرت و انسجام ویژه درونی برخوردار است و ملت شریف ایران برای حفظ ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: این کشور همواره بواسطه پشتیبانی مردم از قدرت و انسجام ویژه درونی برخوردار است و ملت شریف ایران برای حفظ ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

مجتبی عبداللهی در نشست با دست‌‌اندرکاران برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری شهرستان که روز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۲ در محل مصلی این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: شما منتخبان و معتمدین مسئولان و مردم هستید که درست کاری، امانت‌داری، سلامت کاری از ویژگی‌های بارزتان محسوب می شود.

عبداللهی ادامه داد: شما به صورت خاص و استثنا نه تنها در روز جمعه پای صندوق رای حضور دارید بلکه باید مروج و مشوق اطرافیان برای مشارکت در انتخابات باشید.
وی افزود: بیش از نیمی از دست اندرکاران برگزاری انتخابات را بانوان تشکیل می دهند.
عبداللهی با اشاره به اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری از ابتدای سال که بر شرکت پرشور در انتخاباتتاکید داشته اند، ادامه داد: مشارکت در انتخابات حق و تکلیف بزرگی بر دوش همه ما است.
وی افزود: اکنون وحدت و انسجام ملموس و مشهودی بین مدیران دستگاه‌های استان در قوای مختلف وجود دارد که در انتخابات هم این همدلی و مودت، شور آفرین خواهد بود.
عبداللهی اشاره‌ای به فعالیت های مخرب رسانه‌های معاند که در خصوص راهپیمایی ۲۲ بهمن مطالبی برای عدم حضور مردم منتشر کردند، گفت: اما مردم با حضور پرشور نشان دادند همواره پای نظام و انقلاب هستند و این حضور مشت محکمی بر دهان مستکبران بود.
وی با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات مشت محکمی بردهان معاندین، منافقین و استکبار جهانی، است، گفت: این کشور همواره بواسطه پشتیبانی مردم از قدرت و انسجام ویژه درونی برخوردار است و ملت شریف ایران برای حفظ ارزش های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.
وی افزود: مردم این سرزمین بیش از ۲۵۰ هزار شهید و حدود یک میلیون ایثاگر تقدیم انقلاب کرده‌اند بنابراین از خواست خود کوتاه نمی‌آیند و با تمام وجود از آن صیانت می‌کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.