تصویر
ایران در دهه‌های آینده به یکی از قدرت‌های بزرگ جهان تبدیل خواهد شد
28 خرداد 1402 - 15:31
3
سرهنگ پاسدار حسین حسنیان با بیان اینکه ایمان دارم ایران اسلامی طی دهه‌های آینده به یکی از قدرت‌های بزرگ جهان تبدیل خواهد شد، گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ایران اعجاز واژه ما می‌توانیم است.
ارسال توسط :
پ
پ


سرهنگ پاسدار حسین حسنیان با بیان اینکه ایمان دارم ایران اسلامی طی دهه‌های آینده به یکی از قدرت‌های بزرگ جهان تبدیل خواهد شد، گفت: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی برای ایران اعجاز واژه ما می‌توانیم است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز؛سرهنگ پاسدار حسین حسنیان فرمانده سپاه ناحیه اظهار داشت: امروز کشور به برکت روح خودباوری، اعتماد به نفس و ایمانی که امامین انقلاب اسلامی به ملت ایران اعطا کردند از یک کشور وابسته به بیگانگان در عصر قاجار و پهلوی به یک قدرت منطقه‌ای تبدیل شده است و ایمان دارم که ایران اسلامی به برکت ایمان و باور جوانان مومن و انقلابی طی دهه‌های آینده به یک قدرت بزرگ جهانی تبدیل خواهد شد.
وی با بیان اینکه دست آورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید برای ما بازگو شود، افزود: پیش از بیان هر دست آوردی باید از اعجاز واژه ما می‌توانیم که به برکت انقلاب اسلامی باعث رشد همه جانبه در کشور شده است برای مردم صحبت شود تا آن‌ها بدانند چگونه کشوری که در تامین سلاح‌های انفرادی و سیم خاردار نیز وابسته به بیگانگان بود چگونه به فناوری ساخت پیشرفته‌ترین موشک‌ها، پهباد‌ها و تسلیحات و تجهیزات حساس دست یافته است.
فرمانده سپاه شهرستان چهارباغ با بیان اینکه در تمام تاریخ معاصر سابقه نداشته کشوری این چنین هیمنه آمریکا و استکبار جهانی در هم بشکند تصریح کرد: به برکت انقلاب اسلامی ایران اسلامی امروز از چنان قدرت بازدارندگی و اقتداری برخوردار است که به پایگاه آمریکایی عین اسد حمله می‌کند و آمریکایی‌ها جرات ابراز هیچ واکنشی را ندارند.
سرهنگ حسنیان با تاکید بر اینکه باید نسل جوان از شرایط پیش و پس از انقلاب اسلامی آگاه شود و بداند که کشور ایران از چه شرایطی به دوران اوج خود در جمهوری اسلامی رسیده است، خاطرنشان کرد: دست آورد‌های انقلاب اسلامی باید با جدیت و در قالب یک برنامه ریزی ویژه در اختیار مردم و به ویژه نسل جوان قرار گیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.