تصویر
ایران شهرِ کرج در آستانه دریافت یک نشان ملی
15 مهر 1402 - 15:36
شناسه : 672678
6
معاون شهردار و سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج گفت: با حضور هیئت داوری رویداد پایتخت کتاب ایران و افتتاح سرای مطالعه ابن سینا، زیرساخت‌های حوزه کتاب و کتابخوانی بررسی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون شهردار و سرپرست سازمان ، و شهرداری گفت: با حضور هیئت داوری رویداد پایتخت کتاب ایران و افتتاح سرای مطالعه ابن سینا، زیرساخت‌های حوزه کتاب و کتابخوانی بررسی شد.

در حاشیه افتتاح سرای مطالعه ابن سینا، ضمن اشاره به هشتمین دوره رویداد ملی پایتخت کتاب ایران، اظهار کرد: رویداد پایتخت کتاب ایران وارد مرحله حساس و جذابی شده و در راستای این رویداد، از بین ۱۰۹ شهر به مرحله نهایی برای کسب عنوان پایتخت کتاب ایران راه یافته و در جمع ۱۰ شهر پایانی قرار گرفته است که در روز پنجشنبه ۱۳ ماه با حضور هیئت داوری این رویداد، اعم از مدیرکل دفتر مجامع و تشکل‌های فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل دبیرخانه شورای اجتماعی کشور، مدیرکل ترویج کتابخوانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و دیگر مدیران و مسئولین کشوری و استانی، گام نهایی کسب عنوان برداشته شد و بازدید از زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های کتاب و کتابخوانی شهر کرج بررسی شد.
وی افزود: اقدامات مؤثر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و مجموعه مدیریت شهری، موجب افزایش سرانه مطالعه استان البرز و شهر کرج شده و در سال جاری تعداد ۶ بوستان در سطح شهر مجهز به سرای مطالعه شدند.
اشتری افزود: با حضور مسئولین کشوری و استانی سرای مطالعه بوستان ابن سینا افتتاح شد و از زندان رجائی شهر کرج نیز بازدید شد تا بتوان این مکان را به کتابخانه بزرگ شهر کرج تبدیل کرد و با تلاش تمامی دستگاه‌های مسئول اقدامات مؤثر برای عموم مردم و در نهایت، کسب عنوان پایتخت کتاب ایران توسط شهر کرج صورت پذیرد.
شایان ذکر است در روزهای آتی پس از بررسی‌های نهایی، شهر پایتخت کتاب ایران توسط دبیرخانه و هیئت نظارت این رویداد اعلام و معرفی خواهد شد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.