تصویر
ایمن سازی استخرهای رو باز و مدیریت آنها ضروری است
10 شهریور 1401 - 8:23
0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: ایمن سازی استخرهای رو باز و مدیریت آنها برای جلوگیری از وقوع حوادث دردناک ضروری است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و استاندار البرز گفت: ایمن سازی استخرهای رو باز و مدیریت آنها برای جلوگیری از وقوع حوادث دردناک ضروری است.

مرتضی ولی پوری در نشست حقوق کودک و نوجوان با موضوع مرگ کودکان بر اثر حوادث، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی، باهنر و هفته دولت اظهار داشت: بر این اساس جهاد برای جلوگیری از وقوع حوادث دردناک در استخرهای آب مزارع و باغات اقدامات لازم را انجام دهد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: همچنین باید شهراری ها، بخشداری ها و دهیاری ها در خصوص شناسایی نقاط آسیب پذیر، ایمن سازی، نظارت بر ساخت و سازهای استخرهای شخصی اقدام کنند.
وی در ادامه بیان داشت: آموزه های دینی ما تاکید بر رعایت حقوق کودک و نوجوان دارد، کودک حقوق و قوانینی دارد که همه ملزم به رعایت آن هستیم.
ولی پوری با بیان اینکه کودکان قشرتاثیر پذیر و آسیب پذیر جامعه هستند، افزود: حقوق کودک جلوگیری از تبعیض های قومیتی، آموزشی، نژادی و جنسی است.
معاون استاندار البرز با تاکید بر اینکه حق تعلیم و تربیت کودکان مهم است، ادامه داد: همگی باید مراقب سلامت جسمی و روانی کودکان در جامعه باشیم.
ولی پوری اضافه کرد: والدین وظیفه دارند در خصوص حمایت از حقوق کودک و توجه به وظایف آنها اقدامات موثر انجام دهند.
وی افزود: رعایت حقوق کودک نیازمند مشارکت همگانی و همراهی جامعه به ویژه خانواده ها و انجمن های مردم نهاد با دولت و مسوولان است.
ولی پوری تاکید کرد: در زمینه اطلاع رسانی در زمینه غرق شدگی و حوادث اداره کل صدا و سیما نقش موثری دارد.

منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.