تصویر
بارش‌های روزگذشته خسارتی به ابنیه راه‌های البرز وارد نکرده است
08 مهر 1403 - 20:14
شناسه : 1390964
0

کرج- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای االبرز گفت: بارش باران روز گذشته خسارتی به ابنیه راه‌های البرز وارد نکرده و تردد در تمامی محورهای اصلی و روستایی استان البرز در جریان است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی راهداری البرز، علی زندی فر گفت: همزمان با آغاز بارش باران […]

- مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای االبرز گفت: بارش باران روز گذشته خسارتی به ابنیه راه‌های البرز وارد نکرده و تردد در تمامی محورهای اصلی و روستایی استان البرز در جریان است.

به گزارش خبرگزاری به نقل از روابط عمومی راهداری البرز، علی زندی فر گفت: همزمان با آغاز بارش باران در سطح استان البرز به ویژه در نواحی کوهستانی در محور کرج -کندوان در محدوده تونل شماره ۴ روز گذشته ساعت ۱۱:۳۰ یک مورد ریزش سنگ در این محدوده گزارش شد که در کمترین زمان عوامل راهداری در محل حاضر و نسبت به پاکسازی محور اقدام کردند.

زندی فر افزود: این حادثه در همین محدوده امروز صبح ساعت ۷:۳۰ با شدت بیشتری رخ داد و عوامل راهداری به محض اطلاع به همراه ماشین آلات راهداری در محل حاضر و نسبت به پاکسازی مسیر اقدام کردند که خوشبختانه این ریزش‌ها خسارت جانی و مالی در پی نداشت.

مدیر کل راهداری البرز بیان کرد: در دیگر مناطق محور کرج -کندوان نیز در ۵ نقطه آبگرفتگی مقطعی گزارش شد که با حضور راهداران این مسیرها باز شد.

این مسئول ادامه داد: در نیز بر اثر بارش‌های شدید باران در ارتفاعات به ویژه در محور روستایی جوستان به ناریان در هفت نقطه و محور گراب شاهد آبگرفتگی و رانش گل و لای درون سطح جاده بودیم که این محورها با حضور عوامل راهداری طالقان پاکسازی شد.

وی عنوان کرد: در ۳ نقطه از محور جدید هشتگرد به طالقان، ۴ نقطه از محور جوستان تا دوراهی خچیره و ۳ نقطه از محور آسکان ریزش سنگ رخ داد که این مسیرها توسط عوامل راهداری طالقان پاکسازی شد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز خاطرنشان کرد: بارش باران روز گذشته خسارتی به ابنیه راه‌های البرز وارد نکرد و در حال حاضر تردد در تمامی محورهای اصلی و روستایی استان البرز در جریان است.

منبع: مهر

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.