بارش‌های روز گذشته خسارتی به راه‌های البرز وارد نکرد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‎ای البرز گفت: طبق بررسی و ارزیابی‌های صورت گرفته، بارش‌های روز گذشته خسارتی برای ابنیه راه‌های البرز نداشته است.

علی زندی فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: همزمان با آغاز بارش باران در سطح استان البرز به ویژه در نواحی کوهستانی در محور کرج_کندوان در محدوده تونل شماره ۴ روز گذشته ساعت ۱۱:۳۰ یک مورد ریزش سنگ در این محدوده گزارش شد که عوامل راهداری در کمترین زمان در محل حاضر شدند و نسبت به پاکسازی محور اقدام کردند.

وی افزود: این حادثه در همین محدوده امروز صبح ساعت ۷:۳۰ با شدت بیشتری رخ داد و عوامل راهداری به محض اطلاع به همراه ماشین‌آلات راهداری در محل حاضر شدند و نسبت به پاکسازی مسیر اقدام کردند، این ریزش‌ها خسارت جانی و مالی در پی نداشته است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‎ای البرز خاطرنشان کرد: در دیگر مناطق محور -کندوان نیز در پنج نقطه آبگرفتگی مقطعی گزارش شد که این مسیرها با حضور راهداران باز شد.

زندی‌فر عنوان کرد: در نیز بر اثر بارش‌های شدید باران در ارتفاعات به ویژه در محور روستایی جوستان به ناریان در هفت نقطه و محور گراب شاهد آب‌گرفتگی و رانش گل و لای درون سطح جاده بودیم که این محورها با حضور عوامل راهداری طالقان پاکسازی شد.

وی عنوان کرد: در سه نقطه از محور جدید هشتگرد به طالقان، چهار نقطه از محور جوستان تا دوراهی خچیره و سه نقطه از محور آسکان ریزش سنگ رخ داد که این مسیرها توسط عوامل راهداری طالقان پاکسازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌‎ای البرز اضافه کرد: بارش‌های باران در روز گذشته خسارتی به ابنیه راه‌های البرز وارد نکرد و در حال حاضر تردد در تمام محورهای اصلی و روستایی استان البرز در جریان است.

منبع: ایمنا

تصویر