بارش باران استان البرز را در بر می‌گیرد
  • مهر ۱۴, ۱۴۰۳ ساعت: 10:29
  • شناسه : 1575782
    0

    مدیرکل هواشناسی استان البرز از بارش باران در ۲ روز آینده در البرز خبر داد. – اخبار استانها – آرش بهاروند احمدی مدیرکل هواشناسی استان البرز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرج اظهار داشت: طبق تحلیل‌های پیش‌یابی شده فردا با گذر موج ضعیف و کم دامنه از البرز مرکزی روند کاهش نسبی دما […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    مدیرکل هواشناسی استان البرز از بارش باران در ۲ روز آینده در البرز خبر داد.

    استانها –

    آرش مدیرکل هواشناسی استان البرز در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در اظهار داشت: طبق تحلیل‌های پیش‌یابی شده فردا با گذر موج ضعیف و کم دامنه از البرز مرکزی روند کاهش نسبی دما در استان پیش‌بینی می‌شود و بارش‌های خفیف و پراکنده به ویژه در ارتفاعات البرز مورد انتظار ‌است.

    مدیرکل هواشناسی استان البرز خاطرنشان کرد: روزهای میانی هفته آینده با توجه به یکسری جریانات سطوح پایانی جو و رخداد وارونگی دما در مرکز صنعتی و پرجمعیت‌، غبار محلی و افزایش آلاینده‌ها و کیفیت دما پیش بینی می‌شود.

    بهاروند احمدی عنوان کرد: کمینه دما از فردا تا نیمه هفته آینده از ۱۱ تا ۱۴ درجه سانتی گراد و بیشینه دما از ۲۶ تا ۲۹ درجه سانتی گراد پیش بینی می‌شود.

    مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: در دو روز آینده دمای هوا کاهش داشته و بارش‌های پراکند‌‌ه‌ای را در جای جای استان شاهد خواهیم بود.

    انتهای پیام/

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر