تصویر
بارش برف و رگبار ساعتی در انتظار البرز است
14 بهمن 1400 - 16:34
5
مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی از فردا جمعه شاهد بارش برف، باران ، یخبندان و مه آلودگی در این استان خواهیم بود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل هواشناسی استان البرز اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی از فردا جمعه شاهد بارش برف، باران ، یخبندان و مه آلودگی در این استان خواهیم بود.

آرش گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر موج بارشی ضعیف سرد از فردا جمعه تا عصر شنبه هفته آینده از منطقه البرز مرکزی است.
وی بیان داشت: به دنبال این پدیده در ارتفاعات و جاده های کوهستانی رگبار ساعتی و پراکنده برف ، باران، احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ در این محورها خواهیم بود.
بهاروند احمدی خاطرنشان کرد:این بارش ها که با کاهش دما و یخبندان همراه است سبب لغزندگی سطح محورهای کوهستانی استان البرز خواهد شد.
مدیر کل اظهارداشت: همراه داشتن وسایل ایمنی مانند زنجیرچرخ ، سوخت کافی و وسایل گرمایشی حین گذر از ارتفاعات و جاده های کوهستانی استان البرز برای رانندگان ضروری است.
این مسوول به کوهنوردان توصیه کرداز صعود به ارتفاعات استان البرز خودداری کنند.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.