تصویر
بازارچه برکت شهر چهارباغ افتتاح می شود
28 فروردین 1401 - 8:32
4
شهردار چهارباغ گفت: امروز 28 فروردین ۱۴٠۱ همزمان با پانزدهمین روز ماه پر برکت رمضان ،بازارچه برکت، عرضه محصولات خرد و خانگی شهرستان با اولویت زنان سرپرست خانوار در بوستان پامچال شهر چهارباغ افتتاح خواهد شد مهندس قربانی افزود:این بازارچه در ۲۹ غرفه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر چهارباغ، احداث و با هماهنگی دفتر امام جمعه و فرمانداری شهرستان و با مشارکت سپاه، کمیته امداد امام "ره"، بهزیستی و صمت راه اندازی شده و درماه رمضان میزبان مردم چهارباغ خواهد بود.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار گفت: امروز ۲۸ فروردین ۱۴٠۱ همزمان با پانزدهمین روز ماه پر برکت رمضان ،بازارچه برکت، عرضه محصولات خرد و خانگی شهرستان با اولویت زنان سرپرست خانوار در بوستان پامچال شهر چهارباغ افتتاح خواهد شد
مهندس قربانی افزود:این بازارچه در ۲۹ غرفه توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر چهارباغ، احداث و با هماهنگی دفتر امام جمعه و فرمانداری شهرستان و با مشارکت سپاه، کمیته امداد امام "ره"، بهزیستی و صمت راه اندازی شده و درماه رمضان میزبان مردم چهارباغ خواهد بود.
به گفته شهردار چهارباغ، متقاضیان دریافت غرفه می توانند با مراجعه به اداره شهرداری نسبت به ثبت اطلاعات و تحویل غرفه اقدام نمایند.
وی تصریح کرد:ساعت ۱۷:۳٠ فردا یک شنبه ۲۸ فروردین ۱۴٠۱ بازارچه برکت شهر چهارباغ افتتاح می شود.
در این بازارچه، محصولاتی نظیر: صنایع دستی، پوشاک، سفال، داروهای گیاهی، گل، گلدان، میوه و سبزیجات،کالای خواب و.
.
.
عرضه خواهد شد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.