تصویر
بازار روز مروارید فردیس به بهره برداری می رسد
10 بهمن 1402 - 11:02
0
شهردار فردیس با اشاره به اهمیت افزایش زیرساخت های خدماتی، گفت: عملیات احداث و مرمت بازار روز مروارید این شهر به اتمام رسیده و قرار است در دهه فجر به بهره برداری برسد.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار با اشاره به اهمیت افزایش زیرساخت های خدماتی، گفت: عملیات احداث و مرمت بازار روز مروارید این شهر به اتمام رسیده و قرار است در دهه فجر به بهره برداری برسد.

محمدرضا احمدی نژاد از پیشرفت ۹۸ درصدی عملیات احداث و مرمت بازار روز مروارید فردیس خبر داد و اظهار کرد: این بازار روز در فلکه پنجم فردیس واقع است و با تلاش همکارانم در مدیریت ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های در دهه فجر به بهر برداری می رسد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه این پروژه در زمینی به مساحت ۴۵۰ متر مربع احداث و مرمت شده است، عنوان کرد: اعتبار تخصیص یافته برای احداث و مرمت آن ۱۶ میلیارد ریال بوده و اکنون در مرحله تجهیز است.
با اعلام اینکه بازار روز مروارید فردیس دارای ۷ غرفه است، تصریح کرد: قرار است در این بازار روز محصولاتی همچون گوشت، مرغ، میوه و سبزیجات، برنج و حبوبات برای تامین نیازهای روزمره و ضروری شهروندان عرضه شود.
وی افزود: احداث و مرمت این بازار روز با در نظر گرفتن ضرورت توسعه سرانه های خدماتی در محله ها با ارائه قیمت‌های مصوب و با توجه به استقبال مردم به جهت دسترسی آسان و صرفه جویی در وقت آنان در دستور کار قرار گرفت.
احمدی نژاد خاطر نشان کرد: ایجاد مراکز خدماتی و فراهم ساختن دسترسی مناسب برای ساکنان محله ای در شهر اهمیت بسزایی دارد و در همین راستا مدیریت شهری توجه ویژه ای به آن دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.