تصویر
بازدیدهای سرزده، دیدارهای مردمی و دستور استاندار برای حل مشکلات راه های استان
11 دی 1401 - 9:33
5
نماینده عالی دولت در استان البرز ارتقا زیرساخت های راه استان بعنوان یک مطالبه مردمی و بمنظور کاهش تصادفات و تسهیل در تردد را برای مدیران مربوطه تکلیف کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز ارتقا زیرساخت های راه استان بعنوان یک مطالبه مردمی و بمنظور کاهش تصادفات و تسهیل در تردد را برای مدیران مربوطه تکلیف کرد.

مجتبی عبداللهی در جلسه راهبردی کاهش تصادفات جاده ای که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با اشاره به مطالبات مردمی که در قالب دیدارهای چهره به چهره مطرح شده و بازدید های سرزده از پروژه های راهداری و شهرداری استان، گفت: کاهش تصادفات جاده ای و ایجاد بستری امن و تسریع در تردد مردم یک مسئولیت ویژه برای مدیران مربوطه است.

وی ادامه داد: براین اساس ضرورت دارد که جاده در کمترین زمان ممکن تکمیل شود چراکه به گواه راهور و فراجای استان با تعریض آن شاهد کاهش چشمگیر تصادفات در این منطقه بوده ایم.
عبداللهی گفت: همچنین با توجه به تاثیر بسزای آزادراه الغدیر در کاهش بار ترافیک استان، ضرورت دارد نسبت به تامین روشنایی کامل، آنتن دهی تلفن همراه و استقرار نیروهای امدادی و امنیتی اقدام شود.
وی افزود: نصب دوربین های ترافیکی، پایش تصویری و پلاک خوان در نقاط فاقد این امکان در دستور کار مسئولان مربوطه قرار گیرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.