تصویر
بازدید ادواری مجموعه معاونت فرهنگی بنیاد البرز از بنیاد فردیس
28 خرداد 1402 - 16:42
1
معاون و روسای ستادی معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در شهرستان فردیس برنامه‌ها و مشکلات بنیاد اشتهارد را مورد ارزیابی قراردادند.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون و روسای ستادی معاونت و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در شهرستان برنامه‌ها و مشکلات بنیاد اشتهارد را مورد ارزیابی قراردادند.

محمدعلی عالیانی معاون به همراه روسای ستادی معاونت فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با سفر به شهرستان فردیس برنامه‌ها و مشکلات بنیاد شهرستان را مورد ارزیابی قراردادند.
در این بازدید که باهدف بررسی مشکلات ایثارگران، بررسی نقاط ضعف و قوت بنیاد منطقه و برنامه‌ریزی در خصوص اجرای برنامه‌های سال ۱۴۰۲ صورت گرفت، در ابتدا محمدحسین رنجبر رئیس بنیاد فردیس توضیحاتی در خصوص برنامه‌های منطقه و مشکلات ایثارگران ارائه و در ادامه حق بیگی و روسای ادارات ستادی به بررسی عملکرد سال ۱۴۰۱ و تشریح برنامه‌های معاونت فرهنگی و آموزشی در سال ۱۴۰۲ پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.