تصویر
بازدید  از راه های دسترسی به شهرهای کوهسار و‌ گلسار
01 بهمن 1402 - 16:20
2
در این بازدید که با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، شهردار کوهسار و برخی مسئولین شهرستان انجام شد، مسائل مربوط به تسهیل در امر تردد و راه های دسترسی مناسب مورد بررسی قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

در این بازدید که با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، و برخی مسئولین شهرستان انجام شد، مسائل مربوط به تسهیل در امر تردد و راه های دسترسی مناسب مورد بررسی قرار گرفت.

سید امیر فتاحیان در این بازدید میدانی از تپه ۲۷ هکتاری چندار، بازگشایی معبر در خیابان سید الشهدا (چهار راه همسفر) محله قلعه ، رصد درخواست‌های مردمی به منظور بازگشایی معبر خیابان شهید ابراهیم حسینی چندار کوهسار، شهرک اسپیناس، تعاونی مسکن کارکنان شهرداری کوهسار و همچنین ورودی و خروجی اتوبان به شهر کوهسار و بازدید بعمل آورد.

در انتهای این بازدید میدانی مقرر شد شهردارهای کوهسار و گلسار طی نشستی مشترک با حضور مشاور نسبت به احصاء مسائل و مشکلات موجود اقدام و مصوبات نشست را در دفتر فنی استانداری به ریاست سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز مطرح و راهکارهای لازم را ارائه نمایند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.