تصویر
بازدید از کارگاه خیاطی مصوب در قرارگاه اجتماعی شهرستان نظرآباد
20 شهریور 1402 - 10:04
1
حسینی رئیس اداره فنی و حرفه‌ای به همراه خانم توزنده جانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از کارگاه خیاطی در فرهنگسرای هنر بازدید نمودند .
ارسال توسط :
پ
پ

حسینی رئیس اداره فنی و حرفه‌ای به همراه خانم توزنده جانی سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی از کارگاه خیاطی در فرهنگسرای هنر بازدید نمودند .

دراین بازدید آقای حسینی تاکید نمودند حتما کارآموزان با حضور در مرکز فنی حرفه ای شهرستان به صورت عملی از چرخ خیاطی های مرکز استفاده و مهارتهای خود را افزایش دهند.

خانم توزنده جانی ضمن عرض خداقوت به کارآموزان افزود با توجه به اهمیت مهارت افزایی و توانمند سازی بانوان ، مهارت جویان پس گذراندن دوره و قبولی در آزمون با دریافت گواهی مهارتی، ایجاد فرصت اشتغال برای آنها وجود دارد و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در محیطی مناسب شرایط آموزش بانوان را فراهم نموده و همکاری لازم با اداره فنی حرفه ای شهرستان در جهت ارتقاء آموزش بانوان را دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.