تصویر
بازدید میدانی استاندار البرز: شتاب در مسیر توسعه و سلامت
05 مهر 1403 - 5:15
شناسه : 1271793
3
دکتر مجتبی عبداللهی استاندار البرز استاندار البرز در بازدید از پروژه‌های مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان و آزادراه شهید سلیمانی، بر عزم جدی استان برای ارتقای سلامت و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل تأکید کرد.
ارسال توسط : نویسنده : جواد احمدی
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری سمن البرز، ، استاندار البرز، در جریان بازدید از دو پروژه مهم و حیاتی استان، یعنی مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان و آزادراه شهید سلیمانی، بر اهمیت این پروژه‌ها در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه زیرساخت‌های استان تأکید کرد.

مرکز جامع سرطان: نویدبخش درمان با تعرفه دولتی

بازدید استاندار از مرکز جامع سرطان البرز

بازدید استاندار از پروژه مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان، نشان از توجه ویژه دولت به مسئله سلامت و مبارزه با بیماری سرطان دارد. این مرکز با بهره‌گیری از پیشرفته‌ترین تجهیزات و فناوری‌های روز دنیا، به بیماران امکان درمان با تعرفه‌های دولتی را خواهد داد. استقرار دستگاه گامانایف در این مرکز، که با تاباندن اشعه به تومورهای مغزی، می‌تواند آن‌ها را درمان کند، نویدبخش ارائه خدمات درمانی پیشرفته و تخصصی به بیماران سرطانی در استان البرز است.

گامانایف: جراحی بدون چاقو

دستگاه گامانایف، یکی از روش‌های نوین و غیردارویی در درمان سرطان است که با استفاده از پرتوهای پرقدرت اشعه گاما و تصویربرداری‌های اسکن MRI و لیزر، به طور دقیق و نقطه‌ای به تومورهای مغزی تابانده می‌شود. این روش درمانی، بدون نیاز به برش و جراحی، می‌تواند به درمان تومورهای مغزی کمک کند و عوارض جانبی کمتری نسبت به روش‌های سنتی دارد.

آزادراه شهید سلیمانی: شاهرگ حیاتی حمل و نقل البرز

بازدید استاندار از پروژه آزادراه شهید سلیمانی و پل B1، نشان از اهمیت این پروژه در توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل استان دارد. این آزادراه، به‌عنوان مکمل ادامه آزادراه شهید همت در البرز، می‌تواند بیش از ۴۰ درصد بار ترافیک ورودی را کاهش دهد و به بهبود وضعیت ترافیک و کاهش آلودگی هوا در این کلان‌شهر کمک کند.

بازدید استاندار از پیشرفت چشمگیر پروژه آزادراه شهید سلیمانی

پل B1: بزرگترین پل خاورمیانه

پل B1، شاخص‌ترین قسمت پروژه آزادراه شهید سلیمانی است که با پیشرفت چشمگیری در حال اجرا می‌باشد. این پل، با سازه‌ها و پیچیدگی مهندسی بی‌نظیر در کشور، به‌عنوان بزرگترین پل خاورمیانه شناخته می‌شود و نمادی از توانمندی مهندسان و متخصصان ایرانی است.

توسعه زیرساخت‌ها، گامی به سوی آینده‌ای روشن

تکمیل این دو پروژه مهم، می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر کیفیت زندگی شهروندان البرزی داشته باشد. مرکز جامع تشخیص و درمان سرطان، با ارائه خدمات درمانی پیشرفته و تخصصی، به بیماران سرطانی کمک می‌کند تا با امید و اطمینان بیشتری با این بیماری مبارزه کنند. آزادراه شهید سلیمانی نیز با کاهش بار ترافیک و بهبود وضعیت حمل و نقل، به توسعه و استان کمک خواهد کرد.

بازدیدهای میدانی، رویکردی عملگرایانه

بازدیدهای میدانی دکتر عبداللهی از پروژه‌های مختلف استان، نشان از رویکرد عملگرایانه و پیگیری مجدانه ایشان در مسیر توسعه و پیشرفت البرز دارد. حضور استاندار در محل پروژه‌ها و گفتگوی مستقیم با مسئولان و مجریان، علاوه بر آگاهی از نزدیک از روند پیشرفت کارها، نشان‌دهنده اهمیت و اولویت این پروژه‌ها برای مدیریت ارشد استان است.

البرز، در مسیر توسعه و پیشرفت

با پیگیری مستمر مسئولان و تخصیص اعتبارات لازم، پروژه‌های مهمی همچون مرکز جامع سرطان و آزادراه شهید سلیمانی در البرز به سرعت در حال پیشرفت هستند. بهره‌برداری از این پروژه‌ها، گامی بلند در جهت ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه همه‌جانبه استان خواهد بود. امید است با تداوم این روند، شاهد شکوفایی هرچه بیشتر البرز در عرصه‌های مختلف باشیم.

پیام ها و نظرات شما، راهنمای ما در پایگاه خبری و اطلاع رسانی سمن البرز

توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و حمل و نقل، از مهم‌ترین نیازهای استان البرز است. دیدگاه‌ها، نظرات و پیشنهادات شما در خصوص این خبر و سایر مسائل مرتبط با توسعه استان، برای ما بسیار ارزشمند است. با ارسال نظرات خود، ما را در مسیر بهبود و توسعه استان یاری کنید.

شما هم می‌توانید با مشارکت در بحث‌های شهری و پیگیری مرتبط با پروژه‌های عمرانی و بهداشتی، در روند توسعه استان خود سهیم باشید. پیام شما، صدای پیشرفت و آبادانی است.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.