تصویر
بازدید استاندار البرز از مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس
04 آبان 1402 - 17:04
9
نماینده عالی دولت در استان البرز و فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز از مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس دیدن کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز و فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز از مناطق عملیاتی جنوب کشور در دوران دفاع مقدس دیدن کردند.

مجتبی عبداللهی در این بازدید که روز پنجشنبه ۴ آبان ماه ۱۴۰۲ همراه با سردار حیدرنیا فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، مجموعه مدیران آموزش و پرورش استان البرز صورت گرفت، جای جای این مناطق را یادگاری از رشادت ها و جانفشانی های شهدا و ایثارگران ۸ سال دفاع مقدس دانست و افزود: مرور این خاطرات بار مسئولیت مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دفاع از آرمان های شهدا و امام شهدا و همچنین خدمت به مردم، سنگین تر می کند.
وی ادامه داد: اکنون نیز فرزندان این مرز و بوم همچنان بسیجی، مومن، انقلابی و جان بر کف پای حفظ و حراست از کیان کشور و امنیت مردم ایستاده اند.
عبداللهی گفت: در دوران دفاع مقدس، رزمندگان بسیجی با کمترین امکانات مقابل دشمنان سر تا مسلح ایستادند و اکنون نیز این اراده همراه با دستاوردهای پیشرفته نظامی در خدمت کشور است.
وی افزود: باور داریم که ثمرات امنیت در خلیج فارس که سرشار از منابع غنی انرژی است، موجبات بهره مندی و پیشرفت کشور و حتی کشورهای همسایه باشد.
استاندار البرز گفت: اردوهای راهیان نور مسیری زیبا برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و روشنگری و اقناع افکار عمومی بویژه در نوجوانان و جوانان است، از این رو بسترهای لازم برای برگزاری این اردوها فراهم شده است.

وی افزود: روایتگری یادگاران دفاع مقدس، دریچه ای روشن از رشادت ها و ایثارگری هایی است که برای دفاع از کیان و مردم کشور صورت گرفت.
عبداللهی گفت: به تمامی عزیزانی که در این اردوها خدمت می کنند و همچنین نیروهای سلحشور جمهوری اسلامی در ایجاد و حفظ امنیت کشور جانانه ایستاده اند خداقوت می گوییم.
استاندار البرز همراه با فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) و مدیران آموزش و پرورش استان پس از بازدید از شناور شهید یحیایی، مسیر رود اروند را تا آب های آزاد و ۴۰ کیلومتری مرز ایران و عراق پیمودند.
همچنین با آرمان‌های شهدا در دشتی که شهیدان ذوالفقاری و ضرغام به شهادت رسیدند، تجدید بیعت کرده و پای روایتگری حاج قاسم صادقی و حاج حمید پارسا نشستند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.