تصویر
بازدید اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی البرز از نمایشگاه دستاوردهای هوا فضا
19 دی 1402 - 15:39
1
به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز و با همکاری بسیج جامعه پزشکی جمعی از اعضای عیات علمی دانشگاه از نمایشگاه دستاوردهای هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

به همت معاونت و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی البرز و با همکاری بسیج جامعه پزشکی جمعی از اعضای عیات علمی دانشگاه از نمایشگاه دستاوردهای هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند.

دراین بازدید توانمندی ها و دستاورد های هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط مسئولین برای بازدید کنندگان تشریح شد.
این نمایشگاه در ۵ بخش شامل: نمایشگاه موشکی، تجهیزات، پهپادها، هواپیماها و رادارها ایجاد شده بود.
معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه با تاکید بر لزوم بازدید از این توانمندی های ملی، ابراز امیدواری کرد در صورت مهیا شدن شرایط این بازدید توسط دانشجویان دانشگاه نیز میسر گردد.
دکتر مرتضی نظری اهمیت معرفی و تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی در زمینه های گوناگون و به خصوص در عرصه‌ی نظامی را ضروری دانست و افزود: حضور در چنین نمایشگاه هایی و مشاهده مستقیم توانمندی‌های نظامی و دفاعی میهن مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اساتید دانشگاهها و به خصوص دانشجویان بسیار مغتنم و ارزشمند خواهد بود و به ویژه که مطلع شوند طراحی و ساخت تمامی این دستاوردها توسط دانشمندان و متخصصان ایرانی و از همین آب و خاک صورت گرفته است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.