بازدید جمعی از مدیران سازمان اوقاف از موقوفه سرلشکرخدایاری و باغ عقیق
  • مهر ۱۴, ۱۴۰۳ ساعت: 9:49
  • شناسه : 1577263
    0

    به گزارش خبرگزاری حوزه از کرج، جمعی از مدیران بخشهای مختلف سازمان اوقاف و امور خیریه از موقوفه سرلشکرخدایاری شهریار و باغ عقیق کرج بازدید کردند و از نزدیک در جریان آخرین تحولاتِ احیا و افزایش بهره وری اقتصادی و فعالیتهای دانش بینان در این دو موقوفه قرار گرفتند. امین موقوفه سرلشکر خدایاری در این […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ

    به گزارش خبرگزاری حوزه از ، جمعی از مدیران بخشهای مختلف سازمان اوقاف و امور خیریه از موقوفه سرلشکرخدایاری شهریار و باغ عقیق کرج بازدید کردند و از نزدیک در جریان آخرین تحولاتِ احیا و افزایش بهره وری و فعالیتهای دانش بینان در این دو موقوفه قرار گرفتند.

    امین موقوفه سرلشکر خدایاری در این بازدید به توضیحاتی پیرامون آخرین تحولات صورت گرفته در این موقوفه از جمله کاشت نوبه ای، حرفه ای و مکانیزه ذرت علوفه ای و یونجه و تاسیس دامداری برای پرورش گوسفند اصلاح نژادی پرداخت.
    گفتنی است: موقوفه سرلشکر خدایاری بیش از چهارصد هکتار وسعت دارد؛ این موقوفه شامل بخشهای مختلفی از جمله باغ، زمین زراعی، دامداری و استخر پرورش ماهی می شود و اخیرا احیا و بازپروری شده و چند ده برابر افزایش درآمد داشته است. احیای این موقوفه همچنان ادامه دارد.
    همچنین مدیران سازمان اوقاف از مجتمع عقیق کرج که به محل فعالیت شرکتهای دانش بنیان و تولید مودم و محصولات الکترونیکی مبدل شده است، نیز بازدید کردند.

    منبع: خبرگزاری حوزه

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر