تصویر
بازدید جمعی از مسؤولان استان از نمایشگاه «کودکان البرز»
16 آبان 1401 - 11:10
5
مشاور استاندار در امور بانوان و فرمانده‌ی سپاه امام حسین(ع) از نمایشگاه کودکان البرز، بازدید کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

مشاور استاندار در امور بانوان و فرمانده‌ی سپاه امام حسین(ع) از نمایشگاه کودکان البرز، بازدید کردند.

این نمایشگاه که از ۱۴ مهر ماه سال جاری ، هم زمان با هفته‌ی ملی کودک در استان البرز، برگزار شده، تا کنون ادامه داشته و به نمایش آثار کودکان مناطق کم برخوردار استان در حوزه‌ی نقاشی اختصاص دارد.
در این ایام جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در این نمایشگاه که با مشارکت واحد سیار، واحد ادبی و خانه‌ی هنرمندان در محل این خانه، برگزار شده، حضور یافته و ضمن تجلیل از خدمات شایسته‌ی کانون در خدمت رسانی به مناطق کم برخوردار از تلاش‌های همکاران این نهاد قدردانی کرده و خواستار تداوم این فعالیت‌ها شدند.
در همین راستا «معصومه آقایی»، مشاور استاندار البرز در امور بانوان، با همراهی مهری فلاح، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز از نمایشگاه بازدید کرد.
این مقام پس از شنیدن سخنان سرپرست کانون البرز در خصوص معرفی و نحوه‌ی فعالیت نمایشگاه، از زحمات ایشان و همکارانش تشکر و قدردانی کرده و توجه کانون به مناطق کم برخوردار را ارزشمند دانست.
فرمانده سپاه امام حسین(ع) کرج نیز در بازدید از نمایشگاه، این مجموعه را تصویری از کار خلاقانه و زیبا دانست.
سرهنگ احسان خورشیدی، همچنین از همکاران کانون خواست تا با تمام قوا تلاش فزاینده داشته باشند تا از این جلوه‌های زیبا به عظمت واقعی دست پیدا کنند.
این مقام مسؤول همچنین برای علم و عمل همکاران کانون آرزوی برکت کرده و ابراز امیدواری کرد که همواره شاهد افتخار آفرینی و سعادت روزافزون شما و فرزندان تمدن ساز انقلاب شکوهمند اسلامی باشیم.
گفتنی است رییس بسیج خواهران و جمعی از همکاران سپاه ناحیه‌ی امام حسین(ع) و رییس خانه هنرمندان کرج به همراه جمعی از همکاران کانون استان، وی را در این بازدید همراهی کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.