تصویر
بازدید دانشجویان دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران از اقدامات محیط زیستی شرکت مپنا توگا
27 خرداد 1402 - 15:58
1
سعید سپه وند رئیس اداره حفاظت محیط زیست فردیس در این رابطه گفت: اداره حفاظت محیط زیست فردیس در هفته بزرگداشت محیط زیست برای دانشجویان و اساتید دانشگاه بازدیدهای علمی از اقدامات محیط زیستی واحد های صنعتی و علمی شهرستان فردیس برگزار نماید.
ارسال توسط :
پ
پ


سعید سپه وند رئیس اداره حفاظت محیط زیست در این رابطه گفت: اداره حفاظت محیط زیست فردیس در هفته بزرگداشت محیط زیست برای دانشجویان و اساتید دانشگاه بازدیدهای علمی از اقدامات محیط زیستی واحد های صنعتی و علمی شهرستان فردیس برگزار نماید.
در همین راستا روز گذشته برای تعدادی از دانشجویان دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران اقدام به برگزاری برنامه بازدید علمی از شرکت توگا مپنا نمود.

سپه وند افزود:هدف از برگزاری این بازدید آشنایی دانشجویان رشته محیط زیست با فناوری های تولید، بهره‌برداری و تصفیه فاضلاب، روشهای عملی حفاظت از محیط زیست و مسائل مربوط به ایمنی و بهداشت در واحدهای تولیدی صنعتی بود.
شرکت مهندسی و ساخت توربین مپنا (توگا) یکی از زیرمجموعه‌های اصلی گروه مپنا است که در تابستان سال ۱۳۷۸ تاسیس و تولید توربین‌های بزرگ گازی در کارخانجات خود را از اواخر سال ۱۳۸۰ آغاز نموده و یکی از واحدهای پیشرو در HSE است که در سال ۱۴۰۰ موفق به کسب لوح صنعت سبز از سازمان حفاظت محیط زیست شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.