تصویر
بازدید دانشگاهیان علوم پزشکی البرز از نمایشگاه دستاوردهای هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
16 بهمن 1402 - 17:00
2
همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه در قالب اردوی راهیان پیشرفت ، از نمایشگاه دستاوردهای هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با ایام سالگرد پیروزی انقلاب جمعی از مدیران و کارکنان دانشگاه در قالب اردوی راهیان پیشرفت ، از نمایشگاه دستاوردهای هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بازدید کردند.

این نمایشگاه در ۵ بخش شامل: نمایشگاه موشکی، تجهیزات، پهپادها، هواپیماها و رادارها مورد بازدید و استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت .
دکتر مرتضی نظری معاونت دانشگاه در حاشیه بازدید از این نمایشگاه با تاکید بر ضرورت بازدید از توانمندی های ملی، ابراز امیدواری کرد در صورت مهیا شدن شرایط این بازدید توسط دانشجویان دانشگاه نیز انجام شود.
وی معرفی و تبیین دستاورهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف و به خصوص عرصه‌ی نظامی را ضروری دانست و افزود: حضور در چنین نمایشگاه هایی و مشاهده از نزدیک توانمندی‌های نظامی و دفاعی میهن مقدس جمهوری اسلامی ایران برای اساتید دانشگاه ها و به ویژه دانشجویان ارزشمند خواهد بود و این افتخار ملی است که طراحی و ساخت تمامی این دستاوردها توسط دانشمندان و متخصصان ایرانی و از همین آب و خاک صورت گرفته است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.