تصویر
بازدید دبیر قرارگاه اجتماعی استان البرز از محلات هدف قرارگاه اجتماعی
14 مرداد 1402 - 9:56
3
مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری البرز و دبیر قرارگاه اجتماعی استان امروز و شب گذشته از محلات زاق تپه، حسن آباد، ترک آباد، کمالشهر،‌ محلات قزلحصار، حسن آباد و اسلام آباد شهرستان کرج بازدید و از نزدیک با مسئولان و مدیران خانه محلات گفتگو کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل و استانداری البرز و دبیر قرارگاه اجتماعی استان امروز و شب گذشته از محلات زاق تپه، حسن آباد، ترک آباد، کمالشهر،‌ محلات ، حسن آباد و اسلام آباد شهرستان بازدید و از نزدیک با مسئولان و مدیران خانه محلات گفتگو کرد.

محمدجواد کاظمینی ضمن پیگیری اقدامات انجام شده، پروژه های محلات هدف را پیگیری کرد.
به گفته وی اجرای پروژه فرهنگی یادمان شهدای موشکی، راه اندازی خانه کودک، احداث درمانگاه خیرین در محلات اسلام آباد، اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب محل، احداث کارگاه مهارت آموزی اشتغال خانگی زنان سرپرست خانواده، احداث درمانگاه مسجد در محلات قزلحصار، الحاق محلات ترک آباد و حسن آباد کمالشهر به محلات هدف قرارگاه اجتماعی و اجرای طرح آرامش و تعالی خانواده در محلات کمالشهر از جمله پروژه هایی بود که کاظمینی در جریان نحوه اجرای آنها قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.