تصویر
بازدید دوره ای هیات مرکزی گزینش از هسته گزینش استان البرز
15 اسفند 1401 - 13:16
2
بازدید دوره ای هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش از هسته گزینش استان البرز روز دوشنبه پانزدهم اسفند ماه جاری صورت گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

بازدید دوره ای هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش از هسته گزینش استان البرز روز دوشنبه پانزدهم اسفند ماه جاری صورت گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در این دیدارضمن خیر مقدم به موضوع مهم گزینش در آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: انتخاب اصلح مهمترین وطیفه هسته گزینش اموزش و پرورش است.

" علی حجر گشت " خاطرنشان کرد: کار در این بخش کار، جهادی بوده و از نظر شرعی و قانونی دارای حساسیت بسیار زیادی است.
وی با بیان اینکه گزینش معلمان به عنوان یکی از مهمترین الگوهای اقدام بسیار مهمی است، یادآورشد: لازم است نهایت دقت و ظرافت در این زمینه بکار گرفته شود به همین منظور با ظرافت‌های ویژه این اقدامات انجام می‌شود و شامل مراحل مختلف است تا حقی ضایع نشود.
محمد حسن فلاحتکار " رئیس گزینش آموزش و پرورش استان البرز هم در این جلسه گزارشی از روند فعالیت های گزینش و درخواست های موجود ارائه داد.
مدیرکل دبیرخانه هیات مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش هم از حمایت مدیر کل آموزش و پرورش استان البرز در حمایت از هسته گزینش استان قدر دانی کرد و گفت: هسته گزینش در آموزش و پرورش اهیت زیادی دارد که برای انجام این رسالت که همراه با حجم بالای کاری است ، باید آینده نگری کرد.
" سید حسین داود الموسوی" افزود: گزارش های مقایسه ای حاکی از حجم بالای کاری کارکنان در این هسته است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.