تصویر
بازدید دکتر عبداللهی استاندار البرز از شهرک های صنعتی کوثر
10 تیر 1402 - 9:01
2
دکتر عبداللهی استاندار البرز با همراهی دکتر اسدالهی سرپرست محترم معاونت اقتصادی استانداری و دکتر کردلو فرماندار محترم شهرستان اشتهارد از شهرک های صنعتی کوثر و اشتهارد و روند احداث و توسعه چند واحد تولیدی و صنعتی در اشتهارد بازدید کردند.
ارسال توسط :
پ
پ


دکتر عبداللهی استاندار البرز با همراهی دکتر اسدالهی سرپرست محترم معاونت استانداری و دکتر کردلو فرماندار محترم شهرستان اشتهارد از شهرک های صنعتی کوثر و اشتهارد و روند احداث و توسعه چند واحد تولیدی و صنعتی در اشتهارد بازدید کردند.

نماینده عالی دولت در استان البرز ضمن بررسی میدانی شهرک صنعتی کوثر مبنی بر درخواست صاحبان صنایع مستقر در شهرک، از چند واحد تولیدی و صنعتی نیز دیدن کرد و پای صحبت های صنعتگران نشست.
وی در جلسات مستمر شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی، ستادهای تسهیل و رفع موانع تولید، دیدارهای چهره به چهره و همچنین بازدیدهای میدانی به حل مشکلات و موانع در استان با هماهنگی مدیران مربوطه می پردازد و برای حل موانع کلان نیز از طریق انتقال به مسئولان ملی اهتمام دارد.
در این بازدید روند اجرای طرح رینگ سراسری شبکه آبرسانی غرب استان البرز که تامین آب آن از محل حق آبه جدید استان از سد طالقان صورت می‌گیرد، مورد نظارت قرار گرفت.
همچنین امروز از پروژه تقاطع غیر هم‌سطح ورودی اشتهارد، روند ساخت چند مدرسه در قالب نهضت مدرسه سازی استان، پروژه ایستگاه هواشناسی و چند پروژه بومگردی و گردشگری دیدن شد.
شهرستان اشتهارد دارای ظرفیت های فراوانی در بخش صنعتی بواسطه استقرار مطرح ترین شهرک های صنعتی کشور و از سوی دیگر نیز دارای جاذبه های طبیعی گردشگری همچون تپه های رنگی، کویر، دست کنده های سنگی و.
.
.
است.
این شهرستان میزبان جمعیت بسیاری از اقوام مختلف کشور است و رشد روز افزون مهاجرت ها بدلیل اشتغال در این شهرستان، نیازمند تقویت زیرساخت ها و سرانه ها است

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.