تصویر
بازدید رئیس اداره بهزیستی شهرستان نظرآباد از مرکز مثبت زندگی کد ۱۱۴۱۸
08 خرداد 1402 - 8:47
1
در روز یکشنبه 7 خرداد ماه هنگامه شورجه به همراه معاونین حوزه های تخصصی از مرکز مثبت زندگی کد ۱۱۴۱۸ تحت نظارت بهزیستی این شهرستان بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ


در روز یکشنبه ۷ خرداد ماه هنگامه شورجه به همراه معاونین حوزه های تخصصی از مرکز مثبت زندگی کد ۱۱۴۱۸ تحت نظارت بهزیستی این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید به رعایت تکریم ارباب رجوع، تشکیل گروههای فضای مجازی در راستای اطلاع رسانی سریع و به موقع به جامعه هدف ، به روز بودن اطلاعات جامعه هدف درحوزه های مختلف اشتغال و مسکن و .
.
.
بررسی و مورد تاکید قرار گرفت.
گفتنی است مراکز مثبت با هدف ارائه خدمات مطلوب و تسهیل دسترسی گروه‌های هدف به خدمات ، افزایش آگاهی عموم افراد جامعه از وظایف، فعالیت‌ها و خدمات بهزیستی، کاهش ترددهای غیرضروری به ادارات بهزیستی، گسترش و فراگیری خدمات بهزیستی راه اندازی شده است.
لازم به ذکر است این مرکز در جنوب شرقی ترین نقطه شهر واقع گردیده و دارای ۴۳۵ پرونده حمایتی شامل ۳۷۶ پرونده معلولین و ۵۹ پرونده امور میباشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.