تصویر
بازدید رئیس دانشگاه از مرکز جامع سلامت شهید عنبری
08 آذر 1401 - 15:10
2
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به همراه معاون بهداشت از مرکز جامع سلامت شهید عنبری بازدید و از تلاش کارکنان این مرکز تقدیر کردند در پی بازدید های میدانی رئیس دانشگاه از مراکز بهداشتی و درمانی ، دکتر صیادی به همراه معاون بهداشت و چند تن از مسئولین معاونت بهداشت از مرکز جامع سلامت شهید عنبری بازدید کردند و ضمن دیدار و گفتگو با کادر بهداشتی این مرکز از تلاش ها و خدمات این عزیزان در ارائه مطلوب خدمات بهداشتی تقدیر کردند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز به همراه معاون بهداشت از مرکز جامع سلامت شهید عنبری بازدید و از تلاش کارکنان این مرکز کردند
در پی بازدید های میدانی رئیس دانشگاه از مراکز بهداشتی و درمانی ، دکتر صیادی به همراه معاون بهداشت و چند تن از مسئولین معاونت بهداشت از مرکز جامع سلامت شهید عنبری بازدید کردند و ضمن دیدار و گفتگو با کادر بهداشتی این مرکز از تلاش ها و خدمات این عزیزان در ارائه مطلوب خدمات بهداشتی تقدیر کردند.
دکتر صیادی رئیس دانشگاه با اشاره به اهمیت و ضرورت کادر بهداشت در تامین و حفظ سلامت گفت: کادر بهداشت از شریف ترین و ارزشمند ترین اقشار سلامت هستند که خالصانه در این راه خدمت می کنند و نقش مهم و موثر بهداشت در پیشگیری و کنترل بیماری ها و ارتقا سلامت جامعه غیر قابل انکار است .
وی با اشاره به نقش آفرینی بی نظیر کادر بهداشت در پوشش گسترده و خوب واکسیناسیون کرونا در استان خاطر نشان کرد: ایستادگی ، تلاش و تعهد نیروهای حوزه ی بهداشت به کمک بخش درمان آمد و سبب شد بیماری کرونا به خوبی مهار شود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.