تصویر
بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز از حوزه هنری استان
28 آبان 1402 - 11:14
3
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز در بازدید چند ساعته خود از حوزه هنری البرز در جریلان اقدامات فرهنگی و هنری صورت گرفته توسط این مجموعه قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز در بازدید چند ساعته خود از حوزه هنری البرز در جریلان اقدامات و هنری صورت گرفته توسط این مجموعه قرار گرفت.

توحید شیریزاد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز، با حضور در مجموعه حوزه هنری البرز از واحدهای مختلف این مجموعه دیدن کردند.
محمد مهرابی رئیس حوزه هنری البرز، ضمن خوش آمدگویی به ایشان و هیئت همراه، به تشریح اقدامات فرهنگی و هنری حوزه هنری البرز، در سطح استان و کشور پرداخت.
مهرابی در این باره گفت: این مجموعه در حوزه تولید محتوا بویژه محتوای رسانه ای رتبه بسیار خوبی را در سطح کشور دارا است، به طوریکه تولیدات محتوایی مختلف با موضوع امید آفرینی و تبیین سبک زندگی ایرانی اسلامی، پس از انتشار در رسانه های مختلف اعم از رسانه ملی و فضای مجازی، مورد اقبال عموم قرار گرفته است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز نیز بعد از مشاهده برخی از تولیدات این مجموعه افزود، انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی ایران و امید آفرینی در جامعه به وسیله هنر متعهد بسیار پسندیده است و همه تلاش ما این است که بتوانیم از هنر متعهد در راستای تبیین صحیح سبک زندگی ایرانی اسلامی حمایت کنیم.
دکتر شیریزاد در انتهای این بازدید چند ساعته برای همه کارکنان این مجموعه آرزوی موفقیت روز افزون کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.