تصویر
بازدید رئیس کل دادگستری استان البرز از ندامتگاه شهید کچویی
30 مهر 1401 - 10:55
4
حسین فاضلی هریکندی به همراه معاون نظارت بر زندانهای دادگستری کل استان و ۲۰ نفر از مدیران با حضور در ندامتگاه شهید کچویی کرج با تعدادی از محکومان مالی دیدار و به درخواست های آن ها رسیدگی کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

حسین به همراه معاون نظارت بر زندانهای دادگستری کل استان و ۲۰ نفر از مدیران با حضور در ندامتگاه شهید کچویی با تعدادی از محکومان مالی دیدار و به درخواست های آن ها رسیدگی کرد.

به همراه رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب و دادستان عمومی و انقلاب کرج، معاون توسعه حل اختلاف دادگستری استان، سرپرستان مجتمع های حقوقی، خانواده و حل اختلاف و تعدادی از قضات با حضور در سالن محکومان مالی ندامتگاه با ۷۰ نفر از بازداشت شدگان مالی دیدار و گفت و گو کردند.

فاضلی هریکندی در حاشیه این بازدید چهار ساعته با اشاره به اینکه در این دیدار با تمام محکومان مالی شهرستان کرج دیدار و گفت و گو شد بیان کرد: پس از استماع درخواست های ارائه شده و بررسی های صورت گرفته، با ۵۰ درخواست اعسار موافقت و به ۱۵ نفر نیز جهت اخذ رضایت از طلبکاران مرخصی اعطا شد.

عالی ترین مقام قضایی استان البرز متذکر شد: در این دیدار همچنین مقرر شد ستاد دیه استان جهت تسهیل در آزادی آنها بخشی از محکومیت مالی این افراد را از منابع مربوطه و نیز بهره گیری از ظرفیت خیرین پرداخت نماید.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.